Gjest Gust Skrevet 29. september 2002 #1 Del Skrevet 29. september 2002 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å få tak i et mønster. Alle som har sett Emil i Lønneberget, har vel lagt merke til kjolen til Ida? Er det noen som har mønsteret på denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2002 #2 Del Skrevet 29. september 2002 Sånne kjoler er populære til barn, så det finnes sikekrt mønster i butikker som selger kjolestoff og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirella Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 Nå er det noen år sidens jeg så "Emil i Lønneberget" og kjolen til ida, men jeg mener å huske at det var en slags forkle-kjole....??? Og jeg er nesten helt sikker på at stoff&stil har mønster til slike.... klikk deg inn på denne siden og bestill katalog hvis du ikke allerede har den da.... http://www.stoffogstil.no/default.htm Hvis du ikke finner det du leter etter der ,skal jeg lete igjen mine mønstre ifra "alt om håndarbeid", kan hende jeg finner det der. Har du kanskje bilder på internet av kjolen som du kan henvise til,slik at alle skjønner hva du leter etter....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå