Gå til innhold

Sinful's magic wand tilbud 45% avslag, er den brukanes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei nå vurderer jeg impulskjøp for å få noe variasjon i egen pleien her. Jeg kommer ikke til å treffe min partner før grensene åpner så nå må jeg ha litt variasjon . Så kom jeg over denne da. 

Er den verd pengene? Kan den også brukes til å massere ømme muskler?  

Har prøvd noe billig sex leketøy som gikk på batteri og aldri mer. Denne har jo ledning som kan plugges i kontakten. 

sinful_magic_wand_2.thumb.jpg.0869793503ca2ace68dc0cc1ea910925.jpg

Anonymkode: af3ac...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om den kan brukes til å massere muskler men😂 jeg har magic wand, den som heter deluxe fra sinful og er kjempefornøyd! Fint å ha litt variasjon

Eneste er at den bråker litt

AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (30 minutter siden):

Vet ikke om den kan brukes til å massere muskler men😂 jeg har magic wand, den som heter deluxe fra sinful og er kjempefornøyd! Fint å ha litt variasjon

Eneste er at den bråker litt

deluxe ja..sikkert mer luxus variant det da. Jeg fant ut jeg hadde ikke råd til det. Men denne kunne gått an da. Hadde jo vært supert om man kunne massert ømme muskler samtidig?? ha ha ha... takk for svar i hvertfall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

deluxe ja..sikkert mer luxus variant det da. Jeg fant ut jeg hadde ikke råd til det. Men denne kunne gått an da. Hadde jo vært supert om man kunne massert ømme muskler samtidig?? ha ha ha... takk for svar i hvertfall. 

Er sikkert ikke så stor forskjell de bruker nok bare ordet deluxe for at det skal høres mer fancy ut😂

Skrevet

Nei!! Ikke kjøp den! Den knekker i hode/toppen. Jeg har bytta inn to. Kjøper ikke mer fra de. Fikk pengene igjen 

Skrevet
Boomkat skrev (1 minutt siden):

Nei!! Ikke kjøp den! Den knekker i hode/toppen. Jeg har bytta inn to. Kjøper ikke mer fra de. Fikk pengene igjen 

Knekker hodet? Har du et underliv laget av stål eller hvordan knekker den?

Skrevet
Milky skrev (Akkurat nå):

Knekker hodet? Har du et underliv laget av stål eller hvordan knekker den?

Haha. Ja det hadde vært noe 😂👌🏻Nei nei, men den øverste delen kan bøyes og det er den delen som knekker. Den tåler ikke å være bøyd om du skjønner. Kjøpte to av den med ledning og en trådløs av det merket. Alle ryker etter en stund om du bøyer det bøybare hodet. 

Skrevet
Boomkat skrev (3 minutter siden):

Haha. Ja det hadde vært noe 😂👌🏻Nei nei, men den øverste delen kan bøyes og det er den delen som knekker. Den tåler ikke å være bøyd om du skjønner. Kjøpte to av den med ledning og en trådløs av det merket. Alle ryker etter en stund om du bøyer det bøybare hodet. 

Hmm rart. Som jeg sa over så har jeg den deluxe wanden og har ikke hatt noe problem med den ennå

Skrevet
Milky skrev (5 minutter siden):

Hmm rart. Som jeg sa over så har jeg den deluxe wanden og har ikke hatt noe problem med den ennå

Bare jeg som er uheldig da 😒 

Skrevet
Boomkat skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som er uheldig da 😒 

Ikke bruk den så hardt🤪

Skrevet
Milky skrev (9 minutter siden):

Ikke bruk den så hardt🤪

Skal behandle den neste bedre 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...