AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Del Skrevet 5. april 2021 Noen som har prøvd?☺️ Anonymkode: 28e9f...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Del Skrevet 5. april 2021 *cup Anonymkode: 28e9f...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Del Skrevet 5. april 2021 Ja jeg har den. Har prøvd å bli gravid i ca 9 mnd nå.. Prøvd den de 4 siste mnd men ingen graviditet eller en eneste positiv test.. Anonymkode: d6f7b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja jeg har den. Har prøvd å bli gravid i ca 9 mnd nå.. Prøvd den de 4 siste mnd men ingen graviditet eller en eneste positiv test.. Anonymkode: d6f7b...366 Takk for svar 😌 Håper du blir gravid snart🤞🏼 Jeg tenker å bestille å prøve denne nå ☺️ Anonymkode: 28e9f...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Del Skrevet 6. april 2021 Kan jeg spørre hvordan dette fungerer? Må mannen få utløsning oppi koppen mens man har den «slangen» opp igjennom underlivet? Forstår det ikke helt etter google søk heller😅 Anonymkode: 3d6cf...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Del Skrevet 6. april 2021 Nå fant jeg ut av dette😅 er sånn at denne cup greia pusher sædcellene lengre opp og kan ha den i opptil en time. Er det sånn at man må ligge helt i ro mens den koppen sitter i eller kan man gjør andre ting imens den sitter i? Som å tisse etter samleie? Er avhengig av å tisse etter samleie for å unngå UVI. Så hvis man ikke må ligge i ro hele den tiden med den i så må jeg prøve dette. Svarte deg ikke på det du lurte på om jeg da, men ble selv nysgjerrig på dette. Anonymkode: 3d6cf...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå fant jeg ut av dette😅 er sånn at denne cup greia pusher sædcellene lengre opp og kan ha den i opptil en time. Er det sånn at man må ligge helt i ro mens den koppen sitter i eller kan man gjør andre ting imens den sitter i? Som å tisse etter samleie? Er avhengig av å tisse etter samleie for å unngå UVI. Så hvis man ikke må ligge i ro hele den tiden med den i så må jeg prøve dette. Svarte deg ikke på det du lurte på om jeg da, men ble selv nysgjerrig på dette. Anonymkode: 3d6cf...271 Tar den i rett etter han har kommet inni meg. Men det er litt vanskelig å få til.. Går på do etterpå men du må regne med at det renner ut en del når du setter deg på do. Går fint ann å gjøre andre ting etterpå. Det står på bruksanvisningen hva du skal gjøre. Anonymkode: d6f7b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tar den i rett etter han har kommet inni meg. Men det er litt vanskelig å få til.. Går på do etterpå men du må regne med at det renner ut en del når du setter deg på do. Går fint ann å gjøre andre ting etterpå. Det står på bruksanvisningen hva du skal gjøre. Anonymkode: d6f7b...366 Men hva er vitsen med den koppen hvis mye renner ut uasnett? Er ikke poenge med denne å få sædcellene lengre opp først for å så kunne gjør andre ting uten at d renner ut? Anonymkode: 3d6cf...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hva er vitsen med den koppen hvis mye renner ut uasnett? Er ikke poenge med denne å få sædcellene lengre opp først for å så kunne gjør andre ting uten at d renner ut? Anonymkode: 3d6cf...271 Jo det er meningen at den skal holde alt inne så det ikke renner ut.. Men det har ikke fungert hos meg så langt. Anonymkode: d6f7b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo det er meningen at den skal holde alt inne så det ikke renner ut.. Men det har ikke fungert hos meg så langt. Anonymkode: d6f7b...366 Så kjipt det ikke fungerer som den skal. Men den får hvertfall dyettet sædcellene retning oppover da. Men skal gi det en sjanse tenkte jeg etter å ha lest litt, og ettersom jeg ikke kan ligge i sengen etter sex pga UVI, så hadde dette passet perfekt for da kan jeg gå på do rett etter uten at det renner ut, forhåpentligvis. Kanskje du dytter den skjevt inn? 🤔 derfor renner det i sidene? 🤷♀️ Hvilken nettside kjøpte du fra? Anonymkode: 3d6cf...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kjipt det ikke fungerer som den skal. Men den får hvertfall dyettet sædcellene retning oppover da. Men skal gi det en sjanse tenkte jeg etter å ha lest litt, og ettersom jeg ikke kan ligge i sengen etter sex pga UVI, så hadde dette passet perfekt for da kan jeg gå på do rett etter uten at det renner ut, forhåpentligvis. Kanskje du dytter den skjevt inn? 🤔 derfor renner det i sidene? 🤷♀️ Hvilken nettside kjøpte du fra? Anonymkode: 3d6cf...271 Koppen er ikke så stor så det er nesten umulig at alt skal bli holdt inne. Men det er noe som er igjen så det funker nok litt Anonymkode: d6f7b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Del Skrevet 7. april 2021 Funksjonen er vel litt det samme som menskopp? Jeg bruker menskopp til vanlig og har også dyttet den inn etter samleie, for å "beholde" spermen inne litt lengre. Har lest på nettet at det kan ha effekt. Menskopp kan man bruke i 10 år hvis man renser og vasker den riktig, så rent økonomisk er den mye bedre. Anonymkode: 27915...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå