Gå til innhold

Reklamer og annonser har blitt noen nye terrorister!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet noe på youtube som ikke er på Spoftify og nå er det ikke lenger slik at disse forbanna reklamene avbryter 2 ganger under avspilling, nå er de hvert 5. minutt!!! Når jeg setter på et bakgrunnbilde med f.eks meditasjonmusikk og jeg begynner å slappe av:
"EN NY DUSJSSÅPE! Ekstra skånsom for huden din!!!" "Kjøp i løpet av denne uken og få 50% rabatt!!" "Kjøp hos oss nå og få doble medlemspoeng!!" Den forbanna irriterende stemmen som forteller deg at du bare MÅÅÅ ha det! Dette er et kjempe kjøp altså!! For BARE 12.000 kr!!! "Vår nye Grandiosa er i butikken nå!!!!"  
Forbanna mas! Forbanna desperate mennesker som skal selge varene sine! 
Reklamer har ingen innvirkning på meg lenger. Jeg blir bare sint, forstyrret og oppgitt og tenker "ja bli ferdig da" fordi det skal nå meg uansett hvor jeg er. 

Anonymkode: 83279...dd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes utvidelser til de fleste desktop-nettlesere som fjerner alt av reklamer, inkludert på YouTube. Bare google navnet på nettleseren din + adblock, så finner du det nok :)

På mobil er det litt mer vrient.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler uBlock origin til nettlesere. Den eneste jeg stoler på.

Jeg har samme problem i appen, da. og volumet på reklamene er 700% høyere enn volumet i videoen. Utrolig slitsomt når jeg må ha noen snakkevideoer på for å få sove også blir det avbrutt av helt hysteriske reklamer i det jeg holder på å sovne eller har sovnet.

Anonymkode: d5710...b87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Anbefaler uBlock origin til nettlesere. Den eneste jeg stoler på.

Jeg har samme problem i appen, da. og volumet på reklamene er 700% høyere enn volumet i videoen. Utrolig slitsomt når jeg må ha noen snakkevideoer på for å få sove også blir det avbrutt av helt hysteriske reklamer i det jeg holder på å sovne eller har sovnet.

Anonymkode: d5710...b87

ja jeg synes ikke det skulle vært lov! Før var de på tv og plakater, men de følger jo etter OVER ALT!!!! Forbanna drittfolk som skal selge sin super rimelige tv til kun 15.000 ! Det nye vaskepulveret som garantert fjerner flekker men er egentlig helt identisk med det forrige. 

Anonymkode: 83279...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...