AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Emma og Jostein, datter og far, endte på 2.pl. Mange mente de burde vunnet og det ble startet innsamling til dem. Hvordan endte denne innsamlingen? Hva gjorde de med pengene? Ble det hytte på de? Har ikke fått med meg noe om dette i ettertid. Anonymkode: 65b1d...5db
Gjest loveli Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 (endret) Innsamlingen stoppet på litt over 300.000,-. https://www.onlinenytt.com/folket-samler-inn-penger-til-emma-og-jostein-sa-de-far-kjopt-drommehytta-2/ Vet ikke hva de har brukt pengene til. Endret 5. april 2021 av loveli
Leonora99 Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Husker ikke helt jeg, men mins at det var over en million den ene gangen jeg så, mye mulig jeg husker feil altså
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Leonora99 skrev (1 time siden): Husker ikke helt jeg, men mins at det var over en million den ene gangen jeg så, mye mulig jeg husker feil altså Anonymkode: 38583...615
Leonora99 Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anonymkode: 38583...615 Men ho skrev ikke noe om hvor mye de fikk på spleisen? er enig i at det virket rart at de ikke vant til slutt pga de ledet før det, men personlig mener jeg det var fortjent seier til kk også, både Emma og Jostein og k og k var like flinke 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå