AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hjelp! Noen som har hatt mus hjemme som fikk fjernet problemet uten å måtte få hjelp fra et dyrt skadedyr firma? Da jeg skulle ta ut matavfallet oppdaget jeg hull i posen, så nærmere etter og oppdaget rare hull i håndkler som lå rett ved. Tok ut alt fra underskapet og så noe muselort. Siden forrige mandag har jeg hørt raslelyder som varer i tre sekunder, kanskje 3-5 ganger, som om plastpose faller ned fra kjøkkenbenken. Alt var normalt da jeg tok ut matavfallet for to dager siden. Mannen min har tettet igjen noen hull med stålull, og vi har bestilt musefeller og noe ultralydgreier som skal skremme dem vekk. Huff, ekle greier! Kan de komme inn på soverommet på natta? 😢 (Mens jeg skrev dette så hørte jeg en raslelyd) Anonymkode: 22664...c63
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Vi fanget mus med musefeller, ladet med små kjøttkakebiter (det er mer attraktivt enn ost, tydeligvis). Fanget musene både på loftet og på kottet, to stk hvert sted, og hadde aldri museproblemer etter det. Fikk tettet igjen inngangen de brukte på kottet. Anonymkode: 5af64...14e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Musefeller. Så satte vi på musebånd utvendig og det hjalp. Anonymkode: 745ac...8c8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Musefeller og tett igjen hull. Jeg hadde en her i høst, men det ble heldigvis med den ene Anonymkode: 00b4b...3b4
Mt3 Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Musefelle med marsipan bruker å funke bra. Så er det greit å finne ut hvor de kommer inn og tette godt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Disse musefellene (husk å kjøp med ekstra gift, noen mus klarer å spise opp all giften) https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/huset/skadedyrbekjempelse/mus-og-rotter/musefelle-supercat-pro-2-st-50320862 Disse er veldig enkle og du trenger ikke å ta i musen, du bare åpner fellen og slipper musen ned i en pose! Og denne elektriske musejageren https://www.jernia.no/hjem-og-hage/hage-og-uterom/ugress-og-skadedyr/skadedyr/radarcan-skadedyrjager-r200-elektrisk/p/11743636 Anonymkode: 967b1...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå