AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hei Dere som lever med kombinasjonen samboer/barn/kanskje ikke typisk «reisejobb» og elsker/elskerinne, hvordan får dere kabalen til å gå opp? Jeg er helt ny i dette, og ser nå at tidsklemma kan by på en... utfordring 😂 Åpen for tips og vellykkede «unnskyldninger». For øvrig - moralisering blir bortkastet her. Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. Anonymkode: b11de...c28 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. Oss???!!! Har din samboer sagt at det er beste løsning for HEN at du driver med sidesprang? Anonymkode: 3f473...2f5 25
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Dette må være troll av ts Anonymkode: 3f473...2f5 8
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For øvrig - moralisering blir bortkastet her. Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. Anonymkode: b11de...c28 Deg og kjerringa mener det beste for dere er for deg å være utro?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Er litt lei av at slike tenåringer som ikke er tørr bak ørene forsøker å lage troverdige problemstillinger her på KG. Anonymkode: 3f473...2f5 13
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oss???!!! Har din samboer sagt at det er beste løsning for HEN at du driver med sidesprang? Anonymkode: 3f473...2f5 Oisann, her trampet du visst rett i. Mulig det ikke sto med store nok bokstaver, men jeg ønsker ikke slike bidrag. Takk. Anonymkode: b11de...c28 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Tror ikke TS er tenåring, er jo veldig velformulert skrevet. Trenger vel råd/tips da. Jeg har ikke tenkt å være utro, men tanken har slått meg hvordan en får tid til dette. Anonymkode: d1f8b...628 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 O.G. skrev (1 minutt siden): Deg og kjerringa mener det beste for dere er for deg å være utro? Jeg er heterofil kvinne, så jeg er ikke gift med en «kjerring». Ellers takk. Anonymkode: b11de...c28 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er litt lei av at slike tenåringer som ikke er tørr bak ørene forsøker å lage troverdige problemstillinger her på KG. Anonymkode: 3f473...2f5 Tenåring på 38 faktisk. Takk. Anonymkode: b11de...c28 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Enn så lenge du refererer til en løsning til det beste for dere begge men uten partners samtykke, så vil du få høre det her jo Anonymkode: 2cebe...479 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette må være troll av ts Anonymkode: 3f473...2f5 Nei. Takk. Anonymkode: b11de...c28
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Stakkars barn.. Hadde aldri tilgitt 100 % om en av foreldrene mine hadde oppført seg sånn og ødelagt familien og såret den andre forelderen så grundig. Anonymkode: 9a312...587 8
indigob Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Herregud da! Folk lever på forskjellige måter, dersom ts og samboer er enige om at de kan utforske utenfor forhold/ekteskap så la dem gjøre det.. alle er frie sjeler og kan da gjøre hva dem vil. Hvem er dere til å si at man bare kan elske eller ligge med ett menneske. Skjerp dere. 8
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er heterofil kvinne, så jeg er ikke gift med en «kjerring». Ellers takk. Anonymkode: b11de...c28 Vel, bytt ut kjerring med mannen din da.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei Dere som lever med kombinasjonen samboer/barn/kanskje ikke typisk «reisejobb» og elsker/elskerinne, hvordan får dere kabalen til å gå opp? Jeg er helt ny i dette, og ser nå at tidsklemma kan by på en... utfordring 😂 Åpen for tips og vellykkede «unnskyldninger». For øvrig - moralisering blir bortkastet her. Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. Anonymkode: b11de...c28 Kabalen din kan du bare glemme å få til å gå opp. Du kommer til å sitte igjen med: og Anonymkode: 3f473...2f5 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 indigob skrev (1 minutt siden): Herregud da! Folk lever på forskjellige måter, dersom ts og samboer er enige om at de kan utforske utenfor forhold/ekteskap så la dem gjøre det.. alle er frie sjeler og kan da gjøre hva dem vil. Hvem er dere til å si at man bare kan elske eller ligge med ett menneske. Skjerp dere. Du leste ikke hi? Er ikke snakk om et samtykkende åpent forhold Anonymkode: 2cebe...479 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Hvorfor trenger du en unnskyldning dersom dere er enige om at du kan ha en affære? Da er det vel bare å være ærlig å si at du har tenkt deg å møte den nye mannen feks torsdag kveld og be han passe barna mens du er borte. Anonymkode: 5face...343 10
SoWhat? Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 indigob skrev (4 minutter siden): Herregud da! Folk lever på forskjellige måter, dersom ts og samboer er enige om at de kan utforske utenfor forhold/ekteskap så la dem gjøre det.. alle er frie sjeler og kan da gjøre hva dem vil. Hvem er dere til å si at man bare kan elske eller ligge med ett menneske. Skjerp dere. Hun trenger ikke "unnskyldninger" om de er enige i å ha et åpent forhold :-). 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 Guiden leverer igjen. Trekker denne jeg. God påske! Anonymkode: b11de...c28 1
SoWhat? Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 Du spør vanskelig vet du TS. Det sitter langt inne for folk å hjelpe noen til å lure noen. Samtidig som dette handler om noe som er jævli vondt for de fleste å oppleve, å bli bedratt. Det er liksom de mer kyniske som vil svare deg. Men det popper sikkert opp et par 😕 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå