Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Dere som lever med kombinasjonen samboer/barn/kanskje ikke typisk «reisejobb» og elsker/elskerinne, hvordan får dere kabalen til å gå opp?

Jeg er helt ny i dette, og ser nå at tidsklemma kan by på en... utfordring 😂

Åpen for tips og vellykkede «unnskyldninger».

For øvrig - moralisering blir bortkastet her. Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. 

Anonymkode: b11de...c28

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss.

Oss???!!! Har din samboer sagt at det er beste løsning for HEN at du driver med sidesprang? :kjefte:

Anonymkode: 3f473...2f5

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være troll av ts :jolie:

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For øvrig - moralisering blir bortkastet her. Valget er tatt på bakgrunn av grundige vurderinger, og det er beste løsning for oss. 

Deg og kjerringa mener det beste for dere er for deg å være utro?

AnonymBruker
Skrevet

Er litt lei av at slike tenåringer som ikke er tørr bak ørene forsøker å lage troverdige problemstillinger her på KG.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oss???!!! Har din samboer sagt at det er beste løsning for HEN at du driver med sidesprang? :kjefte:

Oisann, her trampet du visst rett i.

Mulig det ikke sto med store nok bokstaver, men jeg ønsker ikke slike bidrag.

Takk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke TS er tenåring, er jo veldig velformulert skrevet. Trenger vel råd/tips da. Jeg har ikke tenkt å være utro, men tanken har slått meg hvordan en får tid til dette. 

Anonymkode: d1f8b...628

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Deg og kjerringa mener det beste for dere er for deg å være utro?

Jeg er heterofil kvinne, så jeg er ikke gift med en «kjerring».

Ellers takk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er litt lei av at slike tenåringer som ikke er tørr bak ørene forsøker å lage troverdige problemstillinger her på KG.

Tenåring på 38 faktisk.

Takk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enn så lenge du refererer til en løsning til det beste for dere begge men uten partners samtykke, så vil du få høre det her jo

Anonymkode: 2cebe...479

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette må være troll av ts :jolie:

Nei.

Takk.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn..

Hadde aldri tilgitt 100 % om en av foreldrene mine hadde oppført seg sånn og ødelagt familien og såret den andre forelderen så grundig.

Anonymkode: 9a312...587

• Liker 8
Skrevet

Herregud da! Folk lever på forskjellige måter, dersom ts og samboer er enige om at de kan utforske utenfor forhold/ekteskap så la dem gjøre det.. alle er frie sjeler og kan da gjøre hva dem vil. Hvem er dere til å si at man bare kan elske eller ligge med ett menneske. Skjerp dere. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er heterofil kvinne, så jeg er ikke gift med en «kjerring».

Ellers takk.

Vel, bytt ut kjerring med mannen din da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei

Dere som lever med kombinasjonen samboer/barn/kanskje ikke typisk «reisejobb» og elsker/elskerinne, hvordan får dere kabalen til å gå opp?

Jeg er helt ny i dette, og ser nå at tidsklemma kan by på en... utfordring 😂

Åpen for tips og vellykkede «unnskyldninger».

Kabalen din kan du bare glemme å få til å gå opp. Du kommer til å sitte igjen med:

0og 20201122_095125.jpg

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (1 minutt siden):

Herregud da! Folk lever på forskjellige måter, dersom ts og samboer er enige om at de kan utforske utenfor forhold/ekteskap så la dem gjøre det.. alle er frie sjeler og kan da gjøre hva dem vil. Hvem er dere til å si at man bare kan elske eller ligge med ett menneske. Skjerp dere. 

Du leste ikke hi? Er ikke snakk om et samtykkende åpent forhold

Anonymkode: 2cebe...479

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du en unnskyldning dersom dere er enige om at du kan ha en affære? Da er det vel bare å være ærlig å si at du har tenkt deg å møte den nye mannen feks torsdag kveld og be han passe barna mens du er borte. 

Anonymkode: 5face...343

• Liker 10
Skrevet
indigob skrev (4 minutter siden):

Hun trenger ikke "unnskyldninger" om de er enige i å ha et åpent forhold :-).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Guiden leverer igjen.

Trekker denne jeg. 

God påske!

• Liker 1
Skrevet

Du spør vanskelig vet du TS. Det sitter langt inne for folk å hjelpe noen til å lure noen. Samtidig som dette handler om noe som er jævli vondt for de fleste å oppleve, å bli bedratt.

Det er liksom de mer kyniske som vil svare deg. Men det popper sikkert opp et par 😕

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...