Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter en ny jobb og så en stilling på SFO i nærheten av meg.

SFO er åpen 7:30 - 8:15 og 14:30-16:30 man-onsdag/ 13:00 -16:30 på fredager

Er det da vanlig at man rett og slett drar hjem, for og så dra tilbake når SFO åpner igjen på ettermiddagen?
Er svært skeptisk pga antall timer man evt jobber, det blir jo en utrolig liten stilling med mye dødtid man er "låst".
(Å finne en 4-timers jobb midt på dagen høres jo håpløst ut, og generelt ville det vært surt å ha 2  jobber)

Hvordan fungerer dette ved en skole i praksiss?

Anonymkode: f7eb4...05f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet paa SFO for 150 aar siden.

Jeg jobbet kun ettermiddag. De som jobbet morgen og ettermiddag jobbet sim assistenter i skolen. 

Anonymkode: 39a3f...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var miljøarbeider 100% og var meg og to andre miljøarbeidere som jobbet på morgen sfo. Ingen som kom og gikk og kom tilbake, kun hvis det var sykdom blant oss på morgen sfo 🙂

Anonymkode: 383eb...9dd

Skrevet

Var det en 100% stilling så er du vel assistent på skolen sånn utenom SFO tiden, kjenner faktisk ingen som bare er på SFO, de fleste er i skoletiden og bistår klasseturer og barn med spesielle behov.

Skrevet

Forskjellig fra skole til skole. På den skolen jeg jobber er de som jobber på sfo assistenter på skolen. Ingen er ansatt kun på sfo. På skolen barna mine går er det noen som kun er ansatt på sfo. De har bitte små stillingsprosenter og går hjem midt på dagen. Ingen som blir lenge i de stillingene.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen
Jeg prøver ta kontakt med skolen for nærmere info

Anonymkode: f7eb4...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...