Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #21 Del Skrevet 30. august 2005 HEEEEEEEEEIA VÅL'ENGA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #22 Del Skrevet 30. august 2005 Du burde vel egentlig ta det som en selvfølge at de vinner over BodøGlimt.. ingenting å juble over.. Og forresten... LSK vant de også :-D ← Bodø/Glimt er faktisk bedre enn tabellen tilsier, og VIF har vært elendige i det siste. DEFOR jubler jeg Og LSK MEG I RÆVA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 30. august 2005 #23 Del Skrevet 30. august 2005 Bodø/Glimt er faktisk bedre enn tabellen tilsier, og VIF har vært elendige i det siste. DEFOR jubler jeg Og LSK MEG I RÆVA!!!! ← det var meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 30. august 2005 #24 Del Skrevet 30. august 2005 Bodø/Glimt er faktisk bedre enn tabellen tilsier, og VIF har vært elendige i det siste. DEFOR jubler jeg Og LSK MEG I RÆVA!!!! ← Bytte ut det med ER elendige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 30. august 2005 #25 Del Skrevet 30. august 2005 Bytte ut det med ER elendige? ← Pøh! Hvorfor er de så høyt oppe på tabellen da?? *geipe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. august 2005 #26 Del Skrevet 30. august 2005 trynefaktro Forskjellen på vg/dagblad dersom voff vinner serien eller dersom start vinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 5. september 2005 #27 Del Skrevet 5. september 2005 trynefaktro Forskjellen på vg/dagblad dersom voff vinner serien eller dersom start vinner.... ← jaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. september 2005 #28 Del Skrevet 6. september 2005 dersom voff vinner kommer det til å være store overskrifter i et par uker.. dersom start eller et annet lag vinner.. kanskje en forside og et par overskrifter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marris75 Skrevet 7. september 2005 #29 Del Skrevet 7. september 2005 HEIA ROSENBORG! Nå blir det liv her nå tenker jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2005 #30 Del Skrevet 7. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå