Gå til innhold

Dritlei av at Lyko har SÅ mange utsolgte produkter!! Har ikke opplevd det andre steder 😡

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan de ikke kjøpe inn store mengder av populære varer? 

Anonymkode: 2071a...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som opplever det samme? 

AnonymBruker
Skrevet

Svært sjeldent jeg opplever det. Hvilken produkter gjelder dette?

Anonymkode: 6f05f...b5b

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, relativt ofte. Litt irriterende egentlig. Det gjelder egentlig alle slags produkter. Noen ganger blir produkter utsolgt akkurat når jeg skal bestille noe, men stort sett har de ting eller så finner jeg et annet alternativ. 

Skrevet

Aldri opplevd. Lyko tar inn mange merker/produkter som f.eks. går viralt på TikTok, kan være derfor det er utsolgt.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde akkurat det samme tidligere i påsken. Skulle bestille dagkrem og solkrem hos Lyko, men begge deler var utsolgt. Gadd ikke lete etter alternativer så jeg bestilte fra en annen nettbutikk i stedet. 

Anonymkode: a8e54...923

Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Opplevde akkurat det samme tidligere i påsken. Skulle bestille dagkrem og solkrem hos Lyko, men begge deler var utsolgt. Gadd ikke lete etter alternativer så jeg bestilte fra en annen nettbutikk i stedet. 

Anonymkode: a8e54...923

Ja, det gjør jeg også. Har noen favoritter og da må jeg ha akkurat det merket og den kremen. Irriterende når jeg har funnet alt annet og så har de ikke den ene kremen. 

Skrevet

Det skjer jo til stadighet i de andre nettbutikkene også.

Det er nok ikke lett å sørge for å ha et tonn av alle varene inne til enhver tid. I tillegg som en skriver her, mye som går viralt på tiktok, og da blir det fortere utsolgt.

I tillegg til Lyko bestiller jeg også fra Blivakker, Kicks, Luxplus. Og samme skjer der og.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheCatLady skrev (9 timer siden):

Ja, relativt ofte. Litt irriterende egentlig. Det gjelder egentlig alle slags produkter. Noen ganger blir produkter utsolgt akkurat når jeg skal bestille noe, men stort sett har de ting eller så finner jeg et annet alternativ. 

Ja, og de produktene jeg ønsker å bestille står på «overvåk» i over en måned allerede 🤨

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok ha litt med korona å gjøre også. Jeg vet at noen butikker klager over at noen varer er vanskelig å få tak i for noen fabrikker må stenge ned, og at generelt tar lenger tid på å frakte ting rundt i verden nå..

Anonymkode: 71afd...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...