Gå til innhold

Meldinger av flørtende/seksuell karakter med andre i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er i et langt forhold, har du noen ganger sendt meldinger med andre av flørtende /seksuell karakter?

i såfall, hvorfor?

Anonymkode: f77c1...b07

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Fordi flørt sprer positiv energi.

AnonymBruker
Skrevet

Det førte til at manne min var emosjonelt utro i nesten ett år. Anbefales ikke

Anonymkode: bff4c...679

• Liker 3
Skrevet

Flørtende innhold, ja. Seksuelt innhold, nei. Flørtingen har vært av ganske mild karakter.

• Liker 3
Skrevet

Det er stor forskjell på flørtende og seksuelt innhold. Jeg ser positivt på at henne jeg er sammen med sender flørtende meldinger og hun sender hjerte-emojier til "gud og hvermann" når hun får positive tilbakemeldinger på bilder hun legger ut. Jeg ser at dette gjør henne godt og synes det er helt greit. Dette er også noe vi har snakket om. Hun får selvsagt masse positiv oppmerksomhet fra meg også. Folk har ulike grenser på hva man takler i et forhold og det respekterer jeg. Noen mener at litt flørting er dumpegrunn, men så lenge man stoler på og elsker hverandre synes jeg personlig dette går bra. Vi får begge en liten boost av dette. Hun er rask til å trekke seg tilbake om meldingene får et mer seksuelt innhold. Dette er noe hun velger selv, og jeg begrenser henne ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
K.A. skrev (3 timer siden):

Flørtende innhold, ja. Seksuelt innhold, nei. Flørtingen har vært av ganske mild karakter.

911 skrev (17 minutter siden):

Det er stor forskjell på flørtende og seksuelt innhold.

Nei.

Og det er jo akkurat fordi en del ikke ser forskjell på disse, at man mister respekten for folk. Hadde en mann sendt slike meldinger eller syntes det var gjevt at jeg gjorde det, så hadde jeg mistet helt respekten. 

Anonymkode: 120f2...14f

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (18 minutter siden):

Dette er noe hun velger selv, og jeg begrenser henne ikke.

Og det funker bra? Hun liker deg bedre av det? Sikker på det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det førte til at manne min var emosjonelt utro i nesten ett år. Anbefales ikke

Anonymkode: bff4c...679

Ja, her skiller man virkelig klinten fra hveten :fnise:

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og det funker bra? Hun liker deg bedre av det? Sikker på det?

Ja. Vi kommuniserer godt. Vi har vært sammen i over 30 år og har et godt og stabilt forhold. Vi vet begge hvor grensene går for det som er greit og ikke. Jeg har absolutt ingen grunn til å mistro eller mistenke henne for å gjøre noe jeg ikke liker.

Om hun liker meg bedre nå enn før vet jeg ikke, men forholdet vårt har styrket seg etter hvert som årene har gått.

Endret av 911
Skrevet

Japp. Ingen av oss har et problem med dette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (1 minutt siden):

Ja. Vi kommuniserer godt. Vi har vært sammen i over 30 år og har et godt og stabilt forhold. Vi vet begge hvor grensene går for det som er greit og ikke. Jeg har absolutt ingen grunn til å mistro eller mistenke henne for å gjøre noe jeg ikke liker.

Gjøre noe du ikke liker? Siktet ikke til det, men til om hun klarer å bevare respekt og lyst. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gjøre noe du ikke liker? Siktet ikke til det, men til om hun klarer å bevare respekt og lyst. 

Ser ikke verre ut 🙂 Vi tar vare på hverandre i hverdagen og sexen har bare blitt bedre. Jeg kan jo selvsagt ikke lese tankene hennes, men har ingen grunn til å tvile på henne når hun sier jeg er "the one and only" ❤️ 
Jeg kan nok bli litt "eiesyk" og bittelitt sjalu om det blir for mye så helt "dott" er jeg ikke. Heldigvis har sjalusien avtatt drastisk med årene.

Endret av 911
AnonymBruker
Skrevet

Ja og ja.

Gift kvinne, sammen i 25 år.

Jeg er ikke lagd til å være 100% monogam i alle sammenhenger alltid.

Sjeldent dette forekommer (i to ulike sammenhenger ila alle disse årene sammen), utvikler seg ikke videre til møter/sex. 

Har ikke mindre sex med partner de gangene det skjer, heller omvendt om noe. 

Mannen min er klar over at jeg er «sånn» og sier at han på den ene siden nok kunne blitt lett sjalu, samtidig som han tenker at vi nok hadde hatt et mer kjedelig sexliv om jeg var annerledes/mindre åpen for denslags. 

Anonymkode: a0c85...47f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei.

Og det er jo akkurat fordi en del ikke ser forskjell på disse, at man mister respekten for folk. Hadde en mann sendt slike meldinger eller syntes det var gjevt at jeg gjorde det, så hadde jeg mistet helt respekten. 

Hva mener du med "slike meldinger"? Flørting er et ekstremt bredt spekter.

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (9 minutter siden):

Ser ikke verre ut 🙂 Vi tar vare på hverandre i hverdagen og sexen har bare blitt bedre. Jeg kan jo selvsagt ikke lese tankene hennes, men har ingen grunn til å tvile på henne når hun sier jeg er "the one and only" ❤️ 
Jeg kan nok bli litt "eiesyk" og bittelitt sjalu om det blir for mye så helt "dott" er jeg ikke. Heldigvis har sjalusien avtatt drastisk med årene.

Ok, er selv ikke vant med sjalusi i det hele tatt, så for meg er det motsatt. 

AnonymBruker
Skrevet
K.A. skrev (4 minutter siden):

Vanskelig å skulle overføre den kunnskapen via et innlegg på KG...

AnonymBruker
Skrevet
K.A. skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å skulle overføre den kunnskapen via et innlegg på KG...

Kort fortalt; Hadde min mann vært OK med noen som helst form for privat kommunikasjon med menn, så hadde det vært bye-bye. Gidder ikke ha en soya-bønne til mann. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du som er i et langt forhold, har du noen ganger sendt meldinger med andre av flørtende /seksuell karakter?

i såfall, hvorfor?

Anonymkode: f77c1...b07

AB/kvinne i forhold her- glemte å svare på hvorfor:

Helt ærlig? For meg er det ikke tilfeldig valg av person. Hadde jeg vært singel/i åpent forhold hadde jeg hatt sex med de to jeg har meldt med. 

Det bunner ikke på noe som helst plan rundt noe i mitt ekteskap, er ikke misfornøyd med sex eller noe sånt. Elsker mannen min.

Så årsaken er at jeg i noen få tilfeller får positiv energi av det, bedre selvtillit. 

Tok ikke initiativet selv, men ble med på leken. Takker nei/lar bevisst være å oppfordre til faktiske møter. 

Snakker ikke om deres partner (de er heller ikke single), og antar ikke deres forhold går dårlig. 

Oppsummert handler det om at jeg ikke er av typen som er fullstendig monogam i tankene, og en sjelden gang har jeg gått over streken. 

Om andre menn hadde sendt tilsvarende meldinger hadde jeg avvist, er ekstremt sjeldent jeg synes det er aktuelt selv. 

Kan skjønne at andre synes dette er kjipt og oppleves som utroskap, men jeg ser det ikke slik selv. 

Anonymkode: a0c85...47f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kort fortalt; Hadde min mann vært OK med noen som helst form for privat kommunikasjon med menn, så hadde det vært bye-bye. Gidder ikke ha en soya-bønne til mann. 

Fælt så ekstremt du skal ha det, da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fyr jeg får seksuelle snapper av. Jeg svarer aldri tilbake i samme stil, mannen syns det er helt ok (ikke rene dickpics). Jeg gjør jo ikke noe med det, og han vet at jeg ikke hadde gjort noe med mannen. Det er kun ren flørt og moro. 

Anonymkode: 54754...b86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...