AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Til begge kjønn. Hvor sterkt kan en orgasme bli? Kan enn besvime? Hvor sterke blir deres orgasmer og hvordan oppleves og føles det? Er det store forskjeller i styrke, om dere har raske omganger, eller venter lenge og teaser for de sterkeste? Opplever selv store forskjeller i intensitet og varighet også om jeg gjør det likt fra gang til gang. Hm? Kvinne. Anonymkode: afed2...c79
Østkantgutt1913 Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Besvime, det tipper jeg ingen gjør.. Men riste av nytelse er nok ganske vanlig, digg når orgasmen er kraftig 1
Milky Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Jeg har veldig forskjellige orgasmer, noen lenger, noen kortere. Noen er sterkere enn andre, kommer jo selvfølgelig på hvor bra sexen er. Men har til vane å bli veldig svimmel etter å ha kommet så må egt sitte litt og slappe av
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 lsklars skrev (46 minutter siden): Besvime, det tipper jeg ingen gjør.. Men riste av nytelse er nok ganske vanlig, digg når orgasmen er kraftig Kommer noen ganger svakt og langt, andre ganger kort og intenst. Igjen andre hvor alt svartner og føler jeg blir «borte». Men veldig variabelt altså, selv ved lik oppbygning. Anonymkode: afed2...c79
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Milky skrev (46 minutter siden): Jeg har veldig forskjellige orgasmer, noen lenger, noen kortere. Noen er sterkere enn andre, kommer jo selvfølgelig på hvor bra sexen er. Men har til vane å bli veldig svimmel etter å ha kommet så må egt sitte litt og slappe av TS. Føler og kjenner meg igjen veldig her. Noen er svake og kjedelige, andre tar helt av, men sjeldnere. Skulle ønske alle orgasmene var like sterke. Anonymkode: afed2...c79
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Jeg pleide å besvime før. Er glad jeg ble eldre og at det tok slutt... Det «sterkeste» er vel at man pådrar seg hjerteinfarkt. Men da skal man vel være litt utsatt i utgangspunktet. Anonymkode: 680e4...d68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS. Føler og kjenner meg igjen veldig her. Noen er svake og kjedelige, andre tar helt av, men sjeldnere. Skulle ønske alle orgasmene var like sterke. Anonymkode: afed2...c79 Ok, så du liker de der besvimelses-orgasmene, eller nær døden-orgasmene som jeg pleier å kalle de? Da de tok slutt, så kunne jeg få flere på rad. Synes det var mye bedre. Anonymkode: 680e4...d68
Østkantgutt1913 Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 De beste og mest intense er når jeg har ventet en uke eller to på pulings, samle opp både energi og sperm 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleide å besvime før. Er glad jeg ble eldre og at det tok slutt... Det «sterkeste» er vel at man pådrar seg hjerteinfarkt. Men da skal man vel være litt utsatt i utgangspunktet. Anonymkode: 680e4...d68 Ok, mann/dame? Jeg har aldri besvimt, men like før. Men det er sjelden, type 1 av 10 orgasmer. Hva gjør at du ikke besvimer lengre? Huff, hjerteinfarkt av orgasme, da er du kanskje ikke frisk i utgangspunktet? Anonymkode: afed2...c79 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg pleide å besvime før. Er glad jeg ble eldre og at det tok slutt... Det «sterkeste» er vel at man pådrar seg hjerteinfarkt. Men da skal man vel være litt utsatt i utgangspunktet. Anonymkode: 680e4...d68 Pleide å besvime. You wish Anonymkode: 3d7b2...1e3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, mann/dame? Jeg har aldri besvimt, men like før. Men det er sjelden, type 1 av 10 orgasmer. Hva gjør at du ikke besvimer lengre? Huff, hjerteinfarkt av orgasme, da er du kanskje ikke frisk i utgangspunktet? Anonymkode: afed2...c79 Dame. Vet ikke, ting endret seg rundt 40-årsalderen, fra å utelukkende kunne få én (altfor) sterk til å kunne få flere passe sterke. Synes det er bedre da, slipper å bekymre meg for hjertestans, og slipper å stoppe opp Anonymkode: 680e4...d68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pleide å besvime. You wish Anonymkode: 3d7b2...1e3 Nei, det er skikkelig ekkelt. Det begrenser virkelig hva man kan gjøre. Anonymkode: 680e4...d68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): De beste og mest intense er når jeg har ventet en uke eller to på pulings, samle opp både energi og sperm Høres veldig deilig ut, men 1-2 uker, er ikke det lenge uten orgasme? Klarer ikke det jeg.🙈 Anonymkode: afed2...c79
Østkantgutt1913 Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres veldig deilig ut, men 1-2 uker, er ikke det lenge uten orgasme? Klarer ikke det jeg.🙈 Anonymkode: afed2...c79 Ca tid dette, spørs på tiden med perioden til jentene bla.. Gjorde ikke noe selv i mellom da, for å ha mye av det som nevnt over
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dame. Vet ikke, ting endret seg rundt 40-årsalderen, fra å utelukkende kunne få én (altfor) sterk til å kunne få flere passe sterke. Synes det er bedre da, slipper å bekymre meg for hjertestans, og slipper å stoppe opp Anonymkode: 680e4...d68 TS. Ok, får noen ganger flere på rad. Deilig det, men stopper opp etter 5-6, blir liksom for sterkt for kroppen til å tåle det. Kan orgasme bli for sterkt og intenst? jeg vil ha både veldig sterke og veldig mange. Mine varierer så utrolig mye. Kan aldri forutse om orgasmen blir sterk eller svak. Er 29. Anonymkode: afed2...c79
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan orgasme bli for sterkt og intenst? jeg vil ha både veldig sterke og veldig mange. Tror det er smak og behag Anonymkode: 680e4...d68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det er smak og behag Anonymkode: 680e4...d68 Ok. Kan du som virker erfaren, selv bestemme orgasmens intensitet, eller forutsi den? Selv har jeg ingen peil på om orgasmen blir grå og kjedelig, eller om den får meg til å riste å sjelver i armer og bein Anonymkode: afed2...c79
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Kan du som virker erfaren, selv bestemme orgasmens intensitet, eller forutsi den? Selv har jeg ingen peil på om orgasmen blir grå og kjedelig, eller om den får meg til å riste å sjelver i armer og bein Anonymkode: afed2...c79 Hehe, nei, ikke utover at den/de er mindre kraftig enn tidligere. Men jeg har nok til gode å kjenne en «grå og kjedelig» orgasme. Anonymkode: 680e4...d68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, nei, ikke utover at den/de er mindre kraftig enn tidligere. Men jeg har nok til gode å kjenne en «grå og kjedelig» orgasme. Anonymkode: 680e4...d68 Ok. De grå å kjedelige er gode, på den måten at de varer 2-3 minutter, mens de sterke er type max ett minutt. Anonymkode: afed2...c79
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 Veldig forskjelligt Noen ganger føler jeg "eh, var det alt? 3-5 sekunder med intens følelse?" Andre ganger føler jeg at jeg "kommer før jeg kommer" leeeeenge og kan dra den langt. Men som regel er det en "Kjip" kort en som bare gjør meg trøtt mer enn noe annet 🤣 Anonymkode: e6bef...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå