AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hvordan legger dere opp sommerferien? Er det noe tid med deg og nye kjæresten, noe tid med deg og barna og noe med alle sammen? Ferierer dere separat de ukene du har barna? Ellers alle sammen hele tiden? Reiser dere frem og tilbake for å levere barna til eksen? Hvordan gjør dere dette så "smooth" som mulig? Skjønner at dette avhenger av samværsprosent, feriefordeling, hvor lenge dere har vært sammen med nye kjæresten osv. Jeg forsøker å legge dette opp slik at barna får bli kjent med nye kjæresten, men også får tid bare med meg. Men det er vanskelig å få det til å gå uten at det blir mye farting frem og tilbake. Anonymkode: 1c2de...e07
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan legger dere opp sommerferien? Er det noe tid med deg og nye kjæresten, noe tid med deg og barna og noe med alle sammen? Ferierer dere separat de ukene du har barna? Ellers alle sammen hele tiden? Reiser dere frem og tilbake for å levere barna til eksen? Hvordan gjør dere dette så "smooth" som mulig? Skjønner at dette avhenger av samværsprosent, feriefordeling, hvor lenge dere har vært sammen med nye kjæresten osv. Jeg forsøker å legge dette opp slik at barna får bli kjent med nye kjæresten, men også får tid bare med meg. Men det er vanskelig å få det til å gå uten at det blir mye farting frem og tilbake. Anonymkode: 1c2de...e07 Trenger det å bli så mye farting frem og tilbake? I hvor mange uker (sammenhengende) har du barna i sommer? Hvis du f.eks har barna i tre uker og dere er på en hytte feks, Kan ikke barna være der sammen med deg i alle tre ukene feks og din kjæreste kommer på besøk og er der noen dager/en liten uke? Anonymkode: 657af...b18
Brunello Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Jeg er ikke skilt, men mener at man skal bruke det alt vesentlige av ferien sammen med barna. En lang-weekend eller en uke sammen med partner er selvsagt greit, men barna skal ikke føle at de ikke blir prioritert. Det gjelder også feriemål. Det er ikke greit å bruke lite penger på ferie med barna fordi man skal en uke på kjempedyr ferie med kjæresten. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Brunello skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke skilt, men mener at man skal bruke det alt vesentlige av ferien sammen med barna. En lang-weekend eller en uke sammen med partner er selvsagt greit, men barna skal ikke føle at de ikke blir prioritert. Det gjelder også feriemål. Det er ikke greit å bruke lite penger på ferie med barna fordi man skal en uke på kjempedyr ferie med kjæresten. Barna har vært på fantastiske ferier i alle år, og vi har alltid brukt mye penger på dem, og gjør det fortsatt. Så det er ikke et issue. Eldstemann har begynt å rynke på nesen når fly eller hotell ikke er høy nok standard, så jeg synes det heller tipper i motsatt retning, der de er blitt veldig godt vant... Har to uker sammenhengende i juli, og det er snakk om å overlappe to eller tre dager med nye kjæresten (som de har truffet). Resten er kun med dem. På den andre siden tror jeg det er omtrent likedan. TS Anonymkode: 1c2de...e07
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Barna er hos faren 3 uker sammenhengende om sommeren. Jeg pleier da å ta en uke fri av de 3 og være med kjæresten. Jeg har så barna 3 uker. Kjæresten er med på noe av ferien, kanskje en uke, men det avhenger av hva vi gjør og hvor vi er. Anonymkode: 5a42f...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå