Milky Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Dere som har en partner som er en tvilling, gjerne eneggede (identiske)... hvordan fungerer dette? 😂 jeg er en tvilling og har alltid lurt på dette.. vi er jo prikk like så mannen min må jo synes søsteren min er digg også? Spør selvfølgelig ikke om det svar ærlig 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Haha. Legger meg flat på forhånd, men utseendemessig syntes jeg tvillingsøstra til eksen min var diggere. Var like pen, men hadde en gnist som eksen ikke hadde. Anonymkode: aecff...cd5 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Dette har jeg også alltid lurt på. Men jeg har også lurt på om tvillingene liker mannen/ kjæresten til den andre tvillingen? Anonymkode: 1e34c...6aa 2
Milky Skrevet 5. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har jeg også alltid lurt på. Men jeg har også lurt på om tvillingene liker mannen/ kjæresten til den andre tvillingen? Anonymkode: 1e34c...6aa Hvorfor skulle vi gjort det?😂 en ting er oss tvillingene for vi er prikk like. Men jeg tenner selvfølgelig ikke på hennes type.. vi har vidt forskjellig smak 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle vi gjort det?😂 en ting er oss tvillingene for vi er prikk like. Men jeg tenner selvfølgelig ikke på hennes type.. vi har vidt forskjellig smak Har alltid tenkt at eneggede tvillinger sikkert har mye av de samme preferansene og smak. Selvfølge for deg, nytt for meg😛 Anonymkode: 1e34c...6aa 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Sett bort i fra utseende kan det vel likestilles som brødre eller søstre tenker jeg. De er to forskjellige individer og personligheter. Anonymkode: 400b1...b57
Milky Skrevet 5. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sett bort i fra utseende kan det vel likestilles som brødre eller søstre tenker jeg. De er to forskjellige individer og personligheter. Anonymkode: 400b1...b57 Njaa søsken kan være ganske så forskjellige.. synes ikke helt dey kan sammenlignes med to stk som er helt like. Tenker også rent utseendemessig
norw Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Er store variasjoner. Noen eneggede tvillinger er veldig like, andre ikke. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 norw skrev (2 minutter siden): Er store variasjoner. Noen eneggede tvillinger er veldig like, andre ikke. Da er de toegget da, om de ikke er like
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Kjenner eneggedde tvillinger som er prikk like og vokst opp sammen som tette. De har likevel ulik personlighet og utstråling og har valgt helt vidt forskjellige damer. Hva damene deres tenker om Brødrene vet jeg ikke da men 😅 Anonymkode: 7ab8f...6f3 2
Milky Skrevet 5. april 2021 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2021 (endret) norw skrev (6 minutter siden): Er store variasjoner. Noen eneggede tvillinger er veldig like, andre ikke. Eneggede tvillinger er identiske tvillinger. Dvs at de er så og si prikk like, med veldig få forskjeller. Hvis jeg og søsteren min hadde hatt samme hårfrisyre, kledd og likt og sminket oss likt ville de færreste kunne sett forskjell på oss. Endret 5. april 2021 av Milky 1
Gjest Acer Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 (endret) Milky skrev (På 5.4.2021 den 15.57): Dere som har en partner som er en tvilling, gjerne eneggede (identiske)... hvordan fungerer dette? 😂 jeg er en tvilling og har alltid lurt på dette.. vi er jo prikk like så mannen min må jo synes søsteren min er digg også? Spør selvfølgelig ikke om det svar ærlig Partner er tvilling, men ikkje eneggede, og var prikk like i mange år av utseende. De hadde Telepati med tankeoverføring/tankelesning. De har imidlertid endeleg skilt lag, både av utseende og av personlighet, og er fortiden ikkje på talefot. Omsider fekk vi 2 eneggede tvillinger, og var "prikk like",men de har også etterhvert har også de endret utseende, men fortsatt nokså avhengi av hverandre. Tvillinger skulle tidligere vera likt kledd,og de måtte helst få samme julegave, bursdagsgave. De kunne krangle å vera ekkstremt uenig en stund, men så kunne de vera veldi enig i neste øyeblikk. flest er ofte veldi avhengi av hverandre, men kan også bli veldi uenige. De måtte må samme julegave, bursdagsgaven for ellers blei det altid krangel. Endret 20. april 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Er enegget tvilling. Ligner selvsagt, men har litt ulik stil og personlighet. Vi har veldig ulike kjærester både utseende- og personlighetsmessig. Jeg tror ikke de ville likt den motsatte nettopp pga dette. Har heller ikke opplevd å få spørsmålet av andre. Anonymkode: b9429...836 2
Gjest Acer Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er enegget tvilling. Ligner selvsagt, men har litt ulik stil og personlighet. Vi har veldig ulike kjærester både utseende- og personlighetsmessig. Jeg tror ikke de ville likt den motsatte nettopp pga dette. Har heller ikke opplevd å få spørsmålet av andre. Anonymkode: b9429...836 Eneggede tvillinger som etterhvert får kjærester vil på sikt utvikle seg sosialt i forskjellig rettning, og de blir mindre avhengi av hverandre. Eneggede tvillinger kan oppleve telepati (tankeoverføringer). TS spør om ein tenner på tvilling til partneren. Tvilling til partneren er nå forlengst skilt, og må ærkjenne at eg har følt en viss sexuell tenning. Endret 5. april 2021 av Skybe
Milky Skrevet 5. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 5. april 2021 Ja altså tror folk misforstår hva jeg spør om. Drit i personlighet alle vet at tvillinger kan være vidt forskjellige. Jeg tenker kun på utseende. Å synes den andre tvillingen er digg og sexy. Det er spørsmålet mitt 4
Million Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Jeg gjorde aldri det. Jeg var sammen og samboer med en enegget tvilling i 2,5-3 år, og tenkte aldri tanken en gang om broren hans, selv om de var svært like. Det var lett for meg å se forskjell, men for mange var de nok like som to dråper vann. Men nei. Jeg tenkte aldri tanken og tente aldri på broren hans. Det var broderlige følelser bare. Utenkelig å tenke sånn om broren hans, helt automatisk.
TrønderM Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Var sammen med ei som var tvilling en gang. Syntes søstera var like pen ja. Og hun jeg var sammen med fleipa ofte om at jeg ikke visste hvem av de jeg delte senga med. Men det var bare prat da....er ganske sikker på at de aldri gjorde det....selv om at det nok ikke hadde vært meg imot.
norw Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 Mysticgirl skrev (6 timer siden): Da er de toegget da, om de ikke er like Nei, ikke nødvendigvis. Ofte lett å se forskjell på eneggede tvillinger. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 Eksen min hadde en tvillingsøster som var eneggede hjalp ikke at de hadde samme frisyre og jeg tok faktisk feil mer enn ett par ganger. En kveld skulle de kødde meg meg og søstra la seg i sengen min mens damen stod utenfor og lurte på hvor lang tid det skulle ta før jeg skjønte noe ikke stemte, men jeg avslørte henne rask fordi damen min hadde en liten føflekk på høyre hånd og når "damen" skulle kysse meg god natt liksom så så jeg at føflekken manglet, jeg vil helst sove med kjæresten min så kan du hente henne er du snill da kom dama mi inn å lo. Anonymkode: a0e11...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 5 hours ago, TrønderM said: Var sammen med ei som var tvilling en gang. Syntes søstera var like pen ja. Og hun jeg var sammen med fleipa ofte om at jeg ikke visste hvem av de jeg delte senga med. Men det var bare prat da....er ganske sikker på at de aldri gjorde det....selv om at det nok ikke hadde vært meg imot. Støtter denne 🤭 Anonymkode: aeb8b...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå