AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hva tenker dere her inne om dere har sex med ny partner der puppene er preget av amming? Altså, slappere og eventuelt henger litt mer? Og ganske små i tillegg, rundt b-cup? Gruer meg litt om jeg kommer i den situasjonen merker jeg 😬 Anonymkode: fa892...fee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 For meg er det uaktuelt uansett. Handler ikke om puppene, men om at jeg mener foreldre skal holde sammen eller vente til ungene er voksne, før de finner seg en ny partner. Og jeg er ikke gammel nok til at aktuelle kandidater har voksne unger. Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Helt ærlig? Når dama har født mine barn så har jeg ingen problemer med at hun har "mamma kropp". Er det en ny partner så er det noe helt annet. Jeg overser ikke like lett at kroppen ikke er fin, når den har blitt sånn på grunn av at hun har født barna til en annen mann. Når det er sagt så er ikke pupper så veldig interessant for meg. En godt trent rumpe er mye bedre! Ja, jeg vet at dette er en upopulær mening. Anonymkode: aa6ac...12e
sicario Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere her inne om dere har sex med ny partner der puppene er preget av amming? Altså, slappere og eventuelt henger litt mer? Og ganske små i tillegg, rundt b-cup? Gruer meg litt om jeg kommer i den situasjonen merker jeg 😬 Anonymkode: fa892...fee Kunne ikke brydd meg mindre. Pupper er uvesentlig for mange menn. mest kvinner som et opptatt av det. Ta det helt med ro 😊 1
sicario Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når det er sagt så er ikke pupper så veldig interessant for meg. En godt trent rumpe er mye bedre! Ja, jeg vet at dette er en upopulær mening. Anonymkode: aa6ac...12e Tror det er veldig vanlig. Pupper er uinteressant sammenlignet med en «fin» rumpe 😊. har snakket med diverse kompiser om dette tidligere. Overrasket meg litt den gang at ingen av dem var noe opptatt av pupper. tror det er ganske vanlig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når det er sagt så er ikke pupper så veldig interessant for meg. En godt trent rumpe er mye bedre! Ja, jeg vet at dette er en upopulær mening. Er det rompe > pupper, som er en upopulær mening? Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 sicario skrev (4 minutter siden): tror det er ganske vanlig. Jeg og. Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For meg er det uaktuelt uansett. Handler ikke om puppene, men om at jeg mener foreldre skal holde sammen eller vente til ungene er voksne, før de finner seg en ny partner. Og jeg er ikke gammel nok til at aktuelle kandidater har voksne unger. Anonymkode: 700e5...9cc Og hva har dette med spørsmålet til ts å gjøre? 🙄 Du får bare holde deg unna "sånne" da, problemstillingen i HI angår tydeligvis ikke deg. Anonymkode: fa892...fee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og hva har dette med spørsmålet til ts å gjøre? 🙄 Du får bare holde deg unna "sånne" da, problemstillingen i HI angår tydeligvis ikke deg. Anonymkode: fa892...fee Spørsmålet var hva vi her inne tenker. Jeg svarte på det. Om du ikke liker svaret, kan vel du bare holde deg unna? Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Spørsmålet var hva vi her inne tenker. Jeg svarte på det. Om du ikke liker svaret, kan vel du bare holde deg unna? Anonymkode: 700e5...9cc Du skriver jo at slike kvinner er uaktuelt for deg uansett. Ergo svarer du ikke på hva ts spør om? Anonymkode: fa892...fee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Brystene blir ikke preget av amming. Det er hormonene i svangerskapet som påvirker utseendet til brystene. Anonymkode: b1c81...c83 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver jo at slike kvinner er uaktuelt for deg uansett. Ergo svarer du ikke på hva ts spør om? Anonymkode: fa892...fee Jeg har i stor grad svart det samme som denne brukeren: AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig? Når dama har født mine barn så har jeg ingen problemer med at hun har "mamma kropp". Er det en ny partner så er det noe helt annet. Jeg overser ikke like lett at kroppen ikke er fin, når den har blitt sånn på grunn av at hun har født barna til en annen mann. Bytt gjerne ut mitt svar med det. Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har i stor grad svart det samme som denne brukeren: Bytt gjerne ut mitt svar med det. Anonymkode: 700e5...9cc For din del var det totalt uaktuelt. Den andre brukeren sammeligner en kropp som har båret fram hans barn og en kropp som har båret fram en annens barn. Jeg ser ikke at den andre sier at det er totalt uaktuelt av prinsipp slik jeg oppfatter at du gjør? Anonymkode: fa892...fee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For din del var det totalt uaktuelt. Den andre brukeren sammeligner en kropp som har båret fram hans barn og en kropp som har båret fram en annens barn. Jeg ser ikke at den andre sier at det er totalt uaktuelt av prinsipp slik jeg oppfatter at du gjør? Anonymkode: fa892...fee Jeg tenker du kan stryke alt fra meg. Jeg tror uansett ikke det er puppene som er problemet... Anonymkode: 700e5...9cc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 18.58): Brystene blir ikke preget av amming. Det er hormonene i svangerskapet som påvirker utseendet til brystene. Anonymkode: b1c81...c83 Både og her vil,jeg si. Klart hormoner spiller inn. Mine skiftet derimot vanvittig vekst fra B- og opptil D/E- cup flere ganger i døgnet i mange måneder. Huden rev og slet og jeg merket da de tømtes hvordan de ble påvirket av tyngdekraften i mens ammingen foregikk. Opplevde brystsprengen i hele ammeforløpet (ca 2 år x2). Så at jeg nå har slapp hud med lite fyll og strekkmerker har jo en ganske god fysisk forklaring i tillegg til hormonene. Kan sammenlignes litt med når en svært overvektig person slanker seg veldig masse. Kan ikke bare skylde på hormoner. Anonymkode: eb907...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 Blir litt nedtur er for å være ærlig, men er det stort nok tørke så gjør man kompromisser 😉 Anonymkode: 63f01...481
PollyPocket Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 Tok brystløft med implantat og angrer absolutt ikke i en alder av snart 40år. Ingenting å grue seg for kjære deg, helt normalt med Mamma kropp for min del var det dessverre så "tomme lommer" etter 3 svangerskap. Der finnes hjelp også😉 1
draug 75 Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 Jeg vil anta: (Ser bort fra at de ammebrukte puppene sitter fast i noen som fremdeles er ilag med den som var delaktig i produksjonen av den/ de som nødvendiggjorde ammebruken). Det er bare de aller, aller færreste menn som er så attraktive at de kan ta slike hensyn når de kommer over en viss alder, et sted sist i tjueårene. En over gjennomsnittet attraktiv mann har ikke råd til slike hensyn, for ikke å snakke om en mann som er nede på gjennomsnittet. Under gjennomsnittet kan bare glemme det. Så problemet ditt, det henger sammen med hvor du sjøl mener du har din motpart på skalaen. (Du er i din fulle rett til å mene at "bare det beste er godt nok" - men du konkurrerer da med 2,5 millioner norske kvinner om de samme hundre tusen ti hundreogfemti tusen menn.) Når det gjelder det du skriver om størrelse på puppene, b- cup, så vil det være slik for over gjennomsnittet og gjennomsnittet menn, alminnelige menn som egentlig ikke er bra nok (for de som er bra nok gjelder andre regler, for eksempel "i dag vil jeg ha"): Man liker A- cup når man liker ei som bruker A, man liker B-cup når man liker ei som bruker B, man liker C- cup når man... osv. 1
vesteraalen Skrevet 18. april 2021 #19 Skrevet 18. april 2021 Hadde ikke brydd meg i det hele tatt! Naturlige pupper er deilig, fake pupper tiltrekker meg ikke. Og naturlige pupper skal ha ulik størrelse, fasong, fasthet. Mmm.... elsker det!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 PollyPocket skrev (På 7.4.2021 den 0.24): Tok brystløft med implantat og angrer absolutt ikke i en alder av snart 40år. Ingenting å grue seg for kjære deg, helt normalt med Mamma kropp for min del var det dessverre så "tomme lommer" etter 3 svangerskap. Der finnes hjelp også😉 Hvor? Ble du fornøyd?😊 Anonymkode: 04344...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå