Gå til innhold

Kjenner dere virkelig ikke spruten inni skjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har bare et kjapt spørsmål. Kjenner virkelig ikke dere jentene noe når vi gutta spruter i dere? Jeg har nettopp fått meg min andre kjæreste. Og hun, akkurat som hun første, kan bli overrasket over at jeg har kommet, hvis jeg ikke tydelig signaliserer det med kroppsspråket. Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg hadde trodd at å få fitta full av sæd var noe man ville kjenne ganske godt. 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man kjenner ikke det.

Anonymkode: d3a46...b50

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ingenting. 

Anonymkode: c65b1...890

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nope, dere spruter ikke så hardt som dere tror.

Anonymkode: e9343...de1

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Figostad said:

Hei! Jeg har bare et kjapt spørsmål. Kjenner virkelig ikke dere jentene noe når vi gutta spruter i dere? Jeg har nettopp fått meg min andre kjæreste. Og hun, akkurat som hun første, kan bli overrasket over at jeg har kommet, hvis jeg ikke tydelig signaliserer det med kroppsspråket. Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg hadde trodd at å få fitta full av sæd var noe man ville kjenne ganske godt. 😅

Jeg kjenner det godt når mannen min kommer I meg.

Anonymkode: 9f908...adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig mange sånne tråder de siste dagene...

Om du innbiller deg at fitta fylles opp med sæd, overvurderer du mengden som sprutes ut

Anonymkode: aa7b7...cf9

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det veldig godt. 

Anonymkode: 631bc...9e2

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvorfor sa dama at du hun kjente det da?

Anonymkode: 8011c...e5d

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke selve spruten og sæden er jo kroppstemperatur så kjenner heller ikke at det er inni meg. Men jeg kjenner at han kommer da penis "pumper". Også kjenner jeg det godt når han trekker seg ut og det begynner å renne. 

Anonymkode: f9451...494

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner det hvis pikken er en sånn som rykker veldig til, men ikke ellers nei. 

Anonymkode: 9055d...e06

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner godt at penisen pulserer inni meg iallfall.

Anonymkode: a7056...681

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og det tror jeg kvinner skal være glad for, om man er SÅ følsom der nede så vil nok en fødsel være så smertefullt at man dør. 

Anonymkode: 803dc...8ab

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Har kjent det noen ganger, tror det har noe med vinkelen? Ellers kjenner jeg når det pulserer😂

Anonymkode: 6adbc...95c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner selve forandringen på penisen, men ikke sæden. Det er små mengder og ikke så kraftfullt som menn liker å tro. 

Anonymkode: 259c5...da8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Rykker i penis, men det er det. En liten ss som blir kastet opp med samme temp som kroppen skal godt gjøres å merke gitt. 

Anonymkode: dc589...ba4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tror som ei skriver her oppe at det har litt med vinkelen å gjøre, og sikkert med mengde sæd og hvor kraftig spruten er. 

Kjenner det noen ganger og andre ganger ikke. 

Anonymkode: 4cc42...7df

Skrevet

Kjenner at han kommer for det blir typ rykninger i penis men selve sæden kjenner jeg ikke. Er jo vått der fra før av

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingenting. Hadde han ikke signalisert det så hadde jeg ikke visst det. 

Anonymkode: 7d601...455

• Liker 3
Skrevet

Har kjent det litt at han har sprutet og noen ganger ikke kjent noe

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å kjenne da som regel kjønnsorganet er i bevegelse. Dere burde alle prøve knipeorgasme, da kjenner begge når de får orgasme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...