Gå til innhold

Hvordan velge riktige sko og jakke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva jeg gjør og hvor bra et antrekk ser ut på meg så klarer jeg å rote det til i det jeg går ut døren. Jeg er håpløs på å matche sko og jakker. Og tydeligvis like dårlig på å kjøpe rett. Hva anbefaler dere som er flinke med slikt? Ønsker noe som er rimelig greit til det meste, klassisk urbant, liker å bruke både kjoler og jeans. Litt rund i kantene, ikke superhøy, men med flott figur /timeglass hvis det har noe å si. 

Anonymkode: e8476...207

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Uansett hva jeg gjør og hvor bra et antrekk ser ut på meg så klarer jeg å rote det til i det jeg går ut døren. Jeg er håpløs på å matche sko og jakker. Og tydeligvis like dårlig på å kjøpe rett. Hva anbefaler dere som er flinke med slikt? Ønsker noe som er rimelig greit til det meste, klassisk urbant, liker å bruke både kjoler og jeans. Litt rund i kantene, ikke superhøy, men med flott figur /timeglass hvis det har noe å si. 

Anonymkode: e8476...207

Er par klassiske dr Martin boots passer det meste vår og høst. Ellers liker jeg svarte vans slip on med hvit såle. Bruker mye sneakers selv, men det gjør ikke alltid antrekket en tjeneste. 

Anonymkode: 634ca...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

CL pumps feks So Kate eller Pigalle, løfter ethvert antrekk

Anonymkode: 86f83...dc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

CL pumps feks So Kate eller Pigalle, løfter ethvert antrekk

Dette er jo digre stylter som passer i bryllup, ikke noe alle ønsker å vakle rundt i til hverdags. Kan se vel så bra ut med flate joggesko, kule sandaler eller ballerinas

Anonymkode: 6edb0...9f1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo digre stylter som passer i bryllup, ikke noe alle ønsker å vakle rundt i til hverdags. Kan se vel så bra ut med flate joggesko, kule sandaler eller ballerinas

Var da voldsomt til sinne da! Har da ikke sagt noe om at man ikke kan se bra ut med andre sko... 

Det ble spurt hva man anbefaler av sko for å matche antrekk og jeg synes da at CL pumps matcher og løfter et hvert antrekk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvite sneakers er og blir en klassiker. 

Anonymkode: 2463b...4e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var da voldsomt til sinne da! Har da ikke sagt noe om at man ikke kan se bra ut med andre sko... 

Det ble spurt hva man anbefaler av sko for å matche antrekk og jeg synes da at CL pumps matcher og løfter et hvert antrekk

Haha, det var ikke noe sinne å spore i det innlegget!

Anonymkode: 334f6...d04

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvite sneakers er og blir en klassiker. 

Anonymkode: 2463b...4e0

Signerer, passer det meste.

Synes UGGS til vinterdager&Hunter til regnværsdager er greie å ha, om sommeren gjerne mokkasiner, ballerinas eller birckenstok sandaler.

Anonymkode: 01d92...a66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker loafers. De kan forlenge beina dine, i motsetning til nevnte sneakers eller dr. martin. Eller liker jeg støvletter med lett avrundet tå. 

Vet ikke om jeg kan komme med anbefalinger på jakke, for jeg er ganske lang og slank. Det som kler kroppen min, kler ikke nødvendigvis din. Jeg går typisk med litt lengre kåper til midt på ankelen, tynn og åpen versjon på sommeren og tykk og lukket i ull på vinteren. 

Anonymkode: 8ff5c...052

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kombinerer ofte hverdagskjole fra Desigual, røff skinnjakke og semska mokkasiner. Synes dette er en fin kombinasjon som passer til en hver anledning 

AnonymBruker
Skrevet

Flip flops kan ofte fremheve karaktertrekk ved tær og føtter, bruker ofte dette sammen med mom-jeans og bolero

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvite joggesko, BRGN Chelsea boots, klassiske DM. og Birkenstock. Da har jeg sko hele året.

Har i tillegg  finsko, men de går jeg bare med når jeg virkelig må pynte meg, og andre sko til ulike anledninger.

Anonymkode: ad130...80f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvite joggesko, BRGN Chelsea boots, klassiske DM. og Birkenstock. Da har jeg sko hele året.

Har i tillegg  finsko, men de går jeg bare med når jeg virkelig må pynte meg, og andre sko til ulike anledninger.

Ikke min tråd, men Takk for bra tips. Brgn Chelsea boots, er det varme vintersko som er helt vanntette? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes hvite crocs med tights og dressjakke er fint

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes hvite crocs med tights og dressjakke er fint

BEST JOKE I EVER HEARD IN MY LIFE, SO FUNNY THAT'S A GOOD ONE!!! Poster |  RENZ | Keep Calm-o-Matic

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

BEST JOKE I EVER HEARD IN MY LIFE, SO FUNNY THAT'S A GOOD ONE!!! Poster |  RENZ | Keep Calm-o-Matic

Haha, du er tydeligvis sultefora på vitser..

AnonymBruker
Skrevet

Beige mokkasiner, strømper, denimskjørt, bomberjakke og caps fra felleskjøpet! Perfect outfit spør du meg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 18.13):

Ikke min tråd, men Takk for bra tips. Brgn Chelsea boots, er det varme vintersko som er helt vanntette? 

Beklager seint svar. De er ikke foret, men tykt skinn. Jeg har brukt de i hele vinter mrd tynn ullsokk. Har en jobb hvor jeg må bevege meg mye mellom ulike bygg. Har ikke vært kald el våt. Beste vinterskoene jeg har hatt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...