Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå må det bli slutt på mobbingen og latterligjøringen av harry ting. Nok er nok. Det er ikke feil å være harry. 

Jeg liker flesk og duppe. Veldig godt også

Jeg liker skinny jeans 

Jeg liker tresko ( veldig morsomme sko)

Jeg liker Lothepus ( ler meg ihjel av han. Og han er bare ærlig, og langt fra dum)

Jeg liker bandet Smokie fra 80-tallet. Dessuten er vokalisten supersøt 😄 husker ikke hva han heter, men for en søtnos ❤️ Haha

Ja, dette var litt av det jeg liker som jeg hører er "harry" Det er garantert mer! Kommer nok på mer hvis noen gidder å bli med på å " hedre harry " 

:nigo:

Ups jeg glemte å ta med at jeg elsket blingbling. Noe av det kuleste jeg vet er å se på sigøynerbryllupp. Snakk om å ta det ut. Herlig! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker ......

Er jo meningen at de som er harry liksom sitter litt der i sin egen elendighet da og synes det er OK.

Anonymkode: 425c6...04b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg røyker ......

Er jo meningen at de som er harry liksom sitter litt der i sin egen elendighet da og synes det er OK.

Jeg lover deg! ALLE liker noe som er harry  🙂 det skal bare være så pinlig å innrømme, og så får de jo ikke brukt det som hersketeknikk mot dem de ikke liker lenger. Kremt

Harry folk er vel dessuten mer happy enn mange andre 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tights &taco ❤️

Anonymkode: faebb...a84

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans er ikke harry. Kanskje kun for dem som ikke er skinny nok til å bruke dem 😁

Anonymkode: 7cf19...a90

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skinny jeans er ikke harry. Kanskje kun for dem som ikke er skinny nok til å bruke dem 😁

Ingen kroppshaming og mobbing her! Jo, det står i flere tråder at det er harry 😄

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (19 minutter siden):

Ingen kroppshaming og mobbing her! Jo, det står i flere tråder at det er harry 😄

Hvor er kroppshaming? 

Gidder ikke sånne tråder, jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rosa juletre:nori:

Spiser hamburger og elsker det

Bling Bling for alle penga

Er sikkert så mye mer.. 

Anonymkode: f85f9...078

• Liker 7
Skrevet (endret)

Mange synes tatoveringer er harry.. jeg synes tatoveringer i svart er dritsexy😂ikke andre farger da bare svart. Elsker en mann med mange tatoveringer, har selv et par

Endret av Milky
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor er kroppshaming? 

Gidder ikke sånne tråder, jeg. 

Du insinuerte at det var de med noen kg for mye som kalte de Harry. Glem det nå da. Bare kult med en tråd hvor en kan ha skråblikk uten å disse noen.. var bare det 🙂

• Liker 6
Skrevet

Taco er visst harry. Jeg digger taco. 🌮

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rølpemusikk! Går gjerne på konsert også 😄

Anonymkode: b602b...901

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har rosa juletre:nori:

Spiser hamburger og elsker det

Bling Bling for alle penga

Er sikkert så mye mer.. 

Anonymkode: f85f9...078

Rosa juletre høres fantastisk ut! 😄

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Joggebukse, hettegenser, skinnyjeans, tights, crocs, taco, hamburger, pizza, synthpop og mye mer. 

Jeg er vist skikkelig harry :ler:

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

1. Synes tatoveringer med farger er harry, men svarte tatoveringer er fint :tongue:

2. Mekaniske tastaturer har blitt en greie her for meg nå. Elsker å click-clacke og bytte ut tastehettene. Har foreløpig bare et.

3. Hører på mye rar indie musikk som folk aldri har hørt om, typ 500-1000 lyttere på Spotify. (Er litt stolt over at jeg var M83 fan av blant annet før Midnight City kom ut i 2011:gape:, samme med Clairo og Portugal the Man). 

Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

synthpop 

Skal vi være venner???? Synthpop er faktisk så undervurdert!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, SoWhat? said:

Jeg lover deg! ALLE liker noe som er harry  🙂 det skal bare være så pinlig å innrømme, og så får de jo ikke brukt det som hersketeknikk mot dem de ikke liker lenger. Kremt

Harry folk er vel dessuten mer happy enn mange andre 🙂

Vel, er tresko pinlig?

Ingenting av det du nevner er pinlig.

Skrevet

Har kommet i den alderen at jeg ikke bryr meg om hva andre synes er harry lengre. 
Jeg spiser det jeg liker, kler meg i det jeg liker, hjemmet mitt ser ut slik jeg liker osv. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sitte timesvis på kvinneguiden 😁👍

Anonymkode: fa455...1de

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mista tellinga på hva som er harry etter å ha hengt på KG en stund. Virker som det meste er harry her.

Anonymkode: 2f4f5...9cc

• Liker 4
Skrevet

Taco og grandis 🤤

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...