AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hei. Føler dette er et dumt spørsmål, men spør allikavel. Jeg vurderer å ta informasjonsvitenskap eller kognitiv vitenskap ved UiB, men lurer på hvilken type laptop som er anbefalt dersom man tar en av disse utdanningene. Jeg har for øyeblikket en MacBook, men vet at det muligens ikke er det beste dersom det er programvare som kun er for Windows. Har eventuelt også en Lenovo ThinkPad som jeg kjøpte VG1. Ville den fungert eller ville det være best å investere i en nyere Windows laptop? Dersom dette er saken, har du forslag på mulige laptoper som ville fungert godt? Takk for all hjelp! Anonymkode: a3b37...bc1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Spør på studiestedet ditt. Men ut fra navnet på studiet så høres det ut som du klarer deg med en maskin som kan kjøre Word. Og kanskje et enkelt statistikkprogram? Anonymkode: d8aa7...286 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Du trenger ikke noe spesielt. En Macbook er mer enn bra nok Anonymkode: 3ab3d...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Føler dette er et dumt spørsmål, men spør allikavel. Jeg vurderer å ta informasjonsvitenskap eller kognitiv vitenskap ved UiB, men lurer på hvilken type laptop som er anbefalt dersom man tar en av disse utdanningene. Jeg har for øyeblikket en MacBook, men vet at det muligens ikke er det beste dersom det er programvare som kun er for Windows. Har eventuelt også en Lenovo ThinkPad som jeg kjøpte VG1. Ville den fungert eller ville det være best å investere i en nyere Windows laptop? Dersom dette er saken, har du forslag på mulige laptoper som ville fungert godt? Takk for all hjelp! Anonymkode: a3b37...bc1 du trenger ikke noe mer avansert, en vanlig pc/mac holder lenge Anonymkode: cfe09...3c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå