Skogsmannen6 Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg har vært i et langt forhold og har hatt det fantastisk med henne. Hun forandret seg på slutten, ble mere sexy og folk snudde seg etter henne.. Det er jo positivt og jeg hadde planer om å fri.. Men, så begynte jo praten og gå og hun hadde vært hos noen og pult. Tar opp dette og vi krangler litt og det ender med at jeg reiser.. Har prøvd å ta livet et par ganger etter det.. Dette er nå da noen måneder siden. Vi har hatt noe kontakt etter bruddet. Til plutselig en dag her i uka vi møttes og ga henne en klem og det var godt Kjenner jeg savner henne veldig og hun var nydelig den dagen.. Venninna hennes sier at hun flørter mye med gutter og det sårer meg og høre.. selv om jeg ikke har noe med det..Er kanskje best å holde meg langt unna henne... Da jeg prøver å bli kjent med ei ny jente, for å komme videre i livet.. Har fått tilbud om å flytte og starte på nytt et annet sted. Men usikker på det meste. Stoler ikke på noen lengre da det meste går på løgn. Føler meg overkjørt og forlatt her i skogen...
Skogsmannen6 Skrevet 5. april 2021 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2021 Skogsmannen6 skrev (1 time siden): Jeg har vært i et langt forhold og har hatt det fantastisk med henne. Hun forandret seg på slutten, ble mere sexy og folk snudde seg etter henne.. Det er jo positivt og jeg hadde planer om å fri.. Men, så begynte jo praten og gå og hun hadde vært hos noen og pult. Tar opp dette og vi krangler litt og det ender med at jeg reiser.. Har prøvd å ta livet et par ganger etter det.. Dette er nå da noen måneder siden. Vi har hatt noe kontakt etter bruddet. Til plutselig en dag her i uka vi møttes og ga henne en klem og det var godt Kjenner jeg savner henne veldig og hun var nydelig den dagen.. Venninna hennes sier at hun flørter mye med gutter og det sårer meg og høre.. selv om jeg ikke har noe med det..Er kanskje best å holde meg langt unna henne... Da jeg prøver å bli kjent med ei ny jente, for å komme videre i livet.. Har fått tilbud om å flytte og starte på nytt et annet sted. Men usikker på det meste. Stoler ikke på noen lengre da det meste går på løgn. Føler meg overkjørt og forlatt her i skogen... Da forholdet ble slutt så orket jeg ingen ting. Og hennes venninne sa jeg var stygg og feit. Så gikk det så innpå meg, at jeg sluttet å spise.. Har gått ned over 25 kg på 3 måneder. Greier ikke å spise ordentlig enda🤷🏻♂️Ingenting som frister, mest lyst å sove og ikke våkne opp. Har ikke noen venner som er ensomme. Alle har egen familie og er lykkelige. Jeg har noe familie i Thailand ,som vil at jeg kommer ned til.. Da ender jeg vel opp med ei kjøpe dame😅 Nei, livet er ikke lett for meg.. Da jeg ikke har hatt noe lykke på leenge og ikke ønsker å være her..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Kontakt fastlegen og få henvisning til psykolog. Du trenger hjelp. Anonymkode: ecbd2...95b 3
Skogsmannen6 Skrevet 5. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontakt fastlegen og få henvisning til psykolog. Du trenger hjelp. Anonymkode: ecbd2...95b Jeg veit det, står på venteliste og 6 måneder vente tid. Tror ikke jeg er her da... Jeg er med på denne siden ei stund til, da jeg har ingen og snakke med...
Perelandra Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Kjære trådstarter! Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg