AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg bor i Oslo og her er jo absolutt alt stengt, men finnes det åpne klesbutikker noe annet sted? Anonymkode: 14c0f...7cf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Ja, de fleste steder utenom Oslo er klesbutikkene åpne. Anonymkode: 8588f...724 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, de fleste steder utenom Oslo er klesbutikkene åpne. Anonymkode: 8588f...724 Ok. Hvis det ikke åpner snart her så blir jeg nødt til å reise et eller annet sted for å shoppe litt 😄 Har prøvd nettshopping, men det er visst ikke noe for meg. Kjedelig å returnere alt hver gang, og jeg må ha en vårjakke som det ikke står Helly Hansen på 🤣 Anonymkode: 14c0f...7cf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Sylvelin skrev (1 minutt siden): Klesbutikkene er stengt i hele Viken også. Ja det var jeg klar over, men f.eks Fredrikstad eller Hamar ville vært grei avstand i nødens stund 😉 Anonymkode: 14c0f...7cf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Du får komme til Hamar. Her er stort sett alt som vanlig. Men du får ikke prøve klær på da. Anonymkode: 424ac...c8d 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Nei, det er 2.påskedag...så du finner ingen klesbutikker som er åpne, noe sted.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja det var jeg klar over, men f.eks Fredrikstad eller Hamar ville vært grei avstand i nødens stund 😉 Anonymkode: 14c0f...7cf Fredrikstad ligger i Viken så der er det stengt Anonymkode: 0ba6b...062 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 13.29): Du får komme til Hamar. Her er stort sett alt som vanlig. Men du får ikke prøve klær på da. Anonymkode: 424ac...c8d Ha,ha, da er jeg like langt 😄 (Det blir som netthandel det. Jeg ser et fint plagg og får opp et bilde i hodet av hvor digg jeg blir med det på, men sånn blir det aldri... 😒) Anonymkode: 14c0f...7cf 3
deepson Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ha,ha, da er jeg like langt 😄 (Det blir som netthandel det. Jeg ser et fint plagg og får opp et bilde i hodet av hvor digg jeg blir med det på, men sånn blir det aldri... 😒) Anonymkode: 14c0f...7cf tenker du seriøst sånn? hehe 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 deepson skrev (6 timer siden): tenker du seriøst sånn? hehe 😁 Overdriver kanskje litt, men jeg tror ikke helt jeg "skjønner" kroppen min. Når jeg skal shoppe så prøver jeg nesten alltid masse klær som jeg er helt sikker på at kommer til å sitte fint, men når jeg får de på blir det helt feil.... Vet ikke hvorfor jeg aldri lærer å se hvilke snitt som passer best for meg (Er alminnelig slank, og med relativt greie proporsjoner). Anonymkode: 14c0f...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 Det er jo ikke helt innafor å reise ut av kommunen for å kjøpte klær pga smittefaren. Så viktig kan ikke ei jakke være... Anonymkode: 99c7b...89f 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 13.18): Ja det var jeg klar over, men f.eks Fredrikstad eller Hamar ville vært grei avstand i nødens stund 😉 Anonymkode: 14c0f...7cf Kanskje du heller skal bruke litt tid på å bli kjent med de nye fylkene her til lands😉 Viken, for eksempel Anonymkode: 079e3...541 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #14 Skrevet 7. april 2021 Hamar. Det er 1,5 time unna Oslo, her er alt oppe. Men du skal jo strengt tatt holde deg i egen kommune Anonymkode: a53af...434
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #15 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo ikke helt innafor å reise ut av kommunen for å kjøpte klær pga smittefaren. Så viktig kan ikke ei jakke være... Anonymkode: 99c7b...89f Nei, slutt nå da...smitte meg her og smitte meg der! Virus har eksistert før og nå. Anonymkode: 359fb...014 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #16 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hamar. Det er 1,5 time unna Oslo, her er alt oppe. Men du skal jo strengt tatt holde deg i egen kommune Anonymkode: a53af...434 Ja. Holdningene til smittevern på Hamar fremstår som helt uansvarlige. Dersom dere virkelig mener at dere har så lav smitterisiko, bør dere gi fra dere vaksiner til utsatte områder i Oslo. Anonymkode: 956c5...d12 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #17 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Holdningene til smittevern på Hamar fremstår som helt uansvarlige. Dersom dere virkelig mener at dere har så lav smitterisiko, bør dere gi fra dere vaksiner til utsatte områder i Oslo. Anonymkode: 956c5...d12 Det er vel også gjort, meg bekjent. Jeg er delvis enig med deg i det du skriver, men jeg kan også påpeke at i løpet av det året pandemien har vært her, har det i Hamar og områdene rundt (Stange, Brumunddal, Løten), vært to elle tre større utbrudd. Det siste var like før jul. I løpet av en ukes tid har det kommet under kontroll, fordi ordførerne samarbeider og stenger ned kulturelle tilbud ganske kjapt. Så noe riktig må de jo gjøre, siden smitten faktisk er såpass lav bare halvannen time unna Oslo. Jeg jobber selv på det største kjøpesenteret (mammapermisjon nå), og det har hele veien vært mye folk der. Den siste måneden har også langt flere begynt å bruke munnbind, litt fordi senteret har anbefalt å gjøre det, men også pga de nasjonale retningslinjene. Anonymkode: a53af...434
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #18 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel også gjort, meg bekjent. Jeg er delvis enig med deg i det du skriver, men jeg kan også påpeke at i løpet av det året pandemien har vært her, har det i Hamar og områdene rundt (Stange, Brumunddal, Løten), vært to elle tre større utbrudd. Det siste var like før jul. I løpet av en ukes tid har det kommet under kontroll, fordi ordførerne samarbeider og stenger ned kulturelle tilbud ganske kjapt. Så noe riktig må de jo gjøre, siden smitten faktisk er såpass lav bare halvannen time unna Oslo. Jeg jobber selv på det største kjøpesenteret (mammapermisjon nå), og det har hele veien vært mye folk der. Den siste måneden har også langt flere begynt å bruke munnbind, litt fordi senteret har anbefalt å gjøre det, men også pga de nasjonale retningslinjene. Anonymkode: a53af...434 Ja, det er gitt avkall på noen få doser. Anonymkode: 956c5...d12 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #19 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er vel også gjort, meg bekjent. Jeg er delvis enig med deg i det du skriver, men jeg kan også påpeke at i løpet av det året pandemien har vært her, har det i Hamar og områdene rundt (Stange, Brumunddal, Løten), vært to elle tre større utbrudd. Det siste var like før jul. I løpet av en ukes tid har det kommet under kontroll, fordi ordførerne samarbeider og stenger ned kulturelle tilbud ganske kjapt. Så noe riktig må de jo gjøre, siden smitten faktisk er såpass lav bare halvannen time unna Oslo. Jeg jobber selv på det største kjøpesenteret (mammapermisjon nå), og det har hele veien vært mye folk der. Den siste måneden har også langt flere begynt å bruke munnbind, litt fordi senteret har anbefalt å gjøre det, men også pga de nasjonale retningslinjene. Anonymkode: a53af...434 Men er jo ikke langt til Elverum - der er det litt smitte nå. Anonymkode: 21622...120
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 13.29): Du får komme til Hamar. Her er stort sett alt som vanlig. Men du får ikke prøve klær på da. Anonymkode: 424ac...c8d Jo, det fikk jeg 😁 Anonymkode: 14c0f...7cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå