AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Håper at noen flere svarer her! Jeg er sykepleier og vurderer nå sterkt å ta en teoretisk mastergrad. Dvs ved universitetet, og ikke kliniske grader ved høyskolen! Jeg kunne tenke meg å jobbe administrativt, undervise, evt gå over i forskning, saksbehandling osv. Jeg kunne gjerne tenke meg en tverrfaglig mastergrad, eller en som er mer direkte myntet på sykepleie/helsefag. Er det noen her som har tatt en slik mastergrad eller kjenner noen? Eller mastergradsstudenter med lignende mastergrader som kan gi meg noen tips og råd? Er det mye mer krevende med mastergrad enn med bachelor? Kan det kombineres med f eks 40-60% jobb? Anonymkode: 8de82...35f