AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Vi er inne på tanken om å ha en au pair(etter covid) for å lette litt på hverdagskabalen. Tenker oss en jente på 19-20år, helst fra et vestlig land. Vi har et stort nettverk, så hun vil få muligheten til å bli kjent med både folk og kultur her. Vi bor på Vestlandet hvor dette ikke er så vanlig så vi vet veldig lite om ordningen. Jeg er mye alene med barna pga mannens jobb, og jobber selv mye kveldstid i tillegg til studier. Vi ser for oss litt hjelp til matpakkelaging, levering/henting i bhg når vi ikke rekker det selv, og typisk lek med barn mens jeg lager middag feks - eller omvendt. Hvis det blir aktuelt fra jan.22 så vil barna være 2,5 og 3,5år gamle. Hva er grensen for "lett barnepass"? Er det innafor med en date i mnd feks hvor au pairen passer barna på kveldstid mens vi er ute og spiser? Vi ønsker en vinn-vinn situasjon, hvor hun får glede av et opphold i Norge i et par år. Jeg er selv utenlandsk, og hadde likt om det var en fra et naboland som kan språket mitt, slik at barna også kan lære seg det. Har forstått det slik at vedkommende ikke kan være fra samme land som meg. Noen som har erfaringer? Anonymkode: d0675...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå