AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hva er det med folk som forandrer seg på insta? Vet om flere "normale" og gjennomsnittlige folk. Bruker lite sminke ellers, er ikke så veldig frampå osv. Men på insta har de tegnet seg større lepper, slenger med håret og poser i sakte-film modus mens de rister på håret osv. Synes det ser så kleint ut. Det er jo ikke de normalt sett. Kun på insta de oppfører seg slik. Anonymkode: ad544...efb 2
TinaChristina Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Fordi mange er litt mindre sjenert på nett. Og mange vil ha oppmerksomhet og følgere. Og sånn som ting har blitt dessverre, må man ofte ha store lepper og leke deilig for å få det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Jeg synes generelt det er kleint med sånn da, enten det er «normale» folk eller kjendiser eller influencere. Så da slutter jeg bare å følge dem som jeg ikke får noe ut av (dvs jeg følger heller folk som jeg synes er morsom, har fornuftige ting å komme med, inspirerer meg eller tilfører noe positivt i livet mitt) 😊 Anonymkode: c515a...a4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå