AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg er i 20-årene og hun er 31. Møttes en gang for lenge siden på en fest, men holdt litt kontakt over snap siden. Nå i det siste litt mer og vi skulle egt møtes igjen. Nå så jeg hun hadde slettet meg på snap helt ut av det blå og jeg så den ikke komme. Så ser jeg en quote på hennes story "you know you have mastered a soul lesson when the circumstance has not changed but the way you respond has. this is true energy self mastery.". Umulig å si om den var rettet mot meg, men den traff litt i hvert fall. Jeg fjernet henne på snap også på facebook. Til og med blokkerte jeg henne. Jeg synes det er dramatisk og en smule fjortis å legge ut en sånn tekst når man er så voksen. Aner ikke hva jeg har gjort henne? Så ble litt sur og skuffet. Vet at vi mest sannsynlig møtes igjen siden vi har noen felles venner som vi omgås. Hva gjør jeg da? Ignorere henne? Jeg kommer ikke til å ta henne inn i mitt liv dersom det er slik hun håndterer ting. -kvinne 20-årene Anonymkode: b932a...819
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Synes i grunnen det er du som høres litt dramatisk ut her. Anonymkode: 4e9b9...7ed 21
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Skjønner ikke hva det quoten betyr jeg? For meg ser det bare ut som noe svada folk legger ut. Hvis dere ikke har kranglet er det vel neppe noe dramatikk rundt denne slettingen? Anonymkode: 4a325...90a 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes i grunnen det er du som høres litt dramatisk ut her. Anonymkode: 4e9b9...7ed Fordi at jeg blokkerer? Javel ok ja Dramatisk ser jeg på som om jeg hadde kontaktet henne og konfrontert henne. Blokkere folk for min del er for å slippe å se dem i sosiale medier og for å få fred Anonymkode: b932a...819
Marai Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Skjønner deg godt. Har opplevd det selv, og det er kjipt følelse. Sikkert en reaksjon du hadde da du blokkert henne pga hun slette deg. Barnslig fra begge sider. Nå er det og det er bare å mode on, og ikke tenk mere på det
Marai Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke hva det quoten betyr jeg? For meg ser det bare ut som noe svada folk legger ut. Hvis dere ikke har kranglet er det vel neppe noe dramatikk rundt denne slettingen? Anonymkode: 4a325...90a Hun sier bare at hun har lært at andre ikke endres seg, at de er forsatt de gamle og hun måtte bare gå videre
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er i 20-årene og hun er 31. Møttes en gang for lenge siden på en fest, men holdt litt kontakt over snap siden. Nå i det siste litt mer og vi skulle egt møtes igjen. Nå så jeg hun hadde slettet meg på snap helt ut av det blå og jeg så den ikke komme. Så ser jeg en quote på hennes story "you know you have mastered a soul lesson when the circumstance has not changed but the way you respond has. this is true energy self mastery.". Umulig å si om den var rettet mot meg, men den traff litt i hvert fall. Jeg fjernet henne på snap også på facebook. Til og med blokkerte jeg henne. Jeg synes det er dramatisk og en smule fjortis å legge ut en sånn tekst når man er så voksen. Aner ikke hva jeg har gjort henne? Så ble litt sur og skuffet. Vet at vi mest sannsynlig møtes igjen siden vi har noen felles venner som vi omgås. Hva gjør jeg da? Ignorere henne? Jeg kommer ikke til å ta henne inn i mitt liv dersom det er slik hun håndterer ting. -kvinne 20-årene Anonymkode: b932a...819 At du følte deg litt truffet av quoten sier vel sitt. Men samtidig så kan være flere hun sikter til, for alt du vet så har hun slettet flere enn bare deg. Det er vel hennes måte og si at nok er nok, men hva hun har fått nok av er det kun bare hun som vet. Selv om dere har felles venner så får dere begge to bare oppføre dere normalt. Hun er så og si ferdig med deg og kommer ikke til å gjøre noe ekstra ut av det, å det burde ikke du heller. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hva det quoten betyr jeg? For meg ser det bare ut som noe svada folk legger ut. Hvis dere ikke har kranglet er det vel neppe noe dramatikk rundt denne slettingen? Anonymkode: 4a325...90a "du vet at du har mestret en sjeleleksjon når omstendighetene ikke har endret seg, men måten du svarer på har. dette er ekte mestring av energi" Mulig vedkommende mener at kommunikasjonen mellom henne å TS har endret seg betraktelig. At de har vokset fra hverandre på en måte. Omstendighetene er den samme, men ikke kommunikasjonen. Anonymkode: 3719a...780 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Marai skrev (3 minutter siden): Skjønner deg godt. Har opplevd det selv, og det er kjipt følelse. Sikkert en reaksjon du hadde da du blokkert henne pga hun slette deg. Barnslig fra begge sider. Nå er det og det er bare å mode on, og ikke tenk mere på det Hva var barnslig fra min side? Hvis hun slettet meg på snap så får hun jo bare det hun ber om eller vil ha. Jeg blokkerte henne fordi jeg da ikke vil kontaktes av henne dersom hun skulle snakke med meg igjen. Av og på mennesker har jeg null energi til. Marai skrev (1 minutt siden): Hun sier bare at hun har lært at andre ikke endres seg, at de er forsatt de gamle og hun måtte bare gå videre Men hvorfor legge ut slikt på story? Bare dramatisk og umodent Anonymkode: b932a...819
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi at jeg blokkerer? Javel ok ja Dramatisk ser jeg på som om jeg hadde kontaktet henne og konfrontert henne. Blokkere folk for min del er for å slippe å se dem i sosiale medier og for å få fred Anonymkode: b932a...819 Du blokkerte henne fordi du ble såret ift at hun hadde slettet deg. Du hadde ikke blokkert henne om det ikke var noen grunn for det. Anonymkode: 3719a...780 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du følte deg litt truffet av quoten sier vel sitt. Men samtidig så kan være flere hun sikter til, for alt du vet så har hun slettet flere enn bare deg. Det er vel hennes måte og si at nok er nok, men hva hun har fått nok av er det kun bare hun som vet. Selv om dere har felles venner så får dere begge to bare oppføre dere normalt. Hun er så og si ferdig med deg og kommer ikke til å gjøre noe ekstra ut av det, å det burde ikke du heller. "du vet at du har mestret en sjeleleksjon når omstendighetene ikke har endret seg, men måten du svarer på har. dette er ekte mestring av energi" Mulig vedkommende mener at kommunikasjonen mellom henne å TS har endret seg betraktelig. At de har vokset fra hverandre på en måte. Omstendighetene er den samme, men ikke kommunikasjonen. Anonymkode: 3719a...780 Det er jo helt fair om det er slik hun føler det. ,Jeg fjerner folk fra mitt lov i ny og ne jeg også, men poster ikke sånne quotes av den grunn. Det er litt attention seeking spesielt når man er voksen. Og jeg er flere år yngre Anonymkode: b932a...819 1
Marai Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva var barnslig fra min side? Hvis hun slettet meg på snap så får hun jo bare det hun ber om eller vil ha. Jeg blokkerte henne fordi jeg da ikke vil kontaktes av henne dersom hun skulle snakke med meg igjen. Av og på mennesker har jeg null energi til. Men hvorfor legge ut slikt på story? Bare dramatisk og umodent Anonymkode: b932a...819 Man kunne latt være og ikke gjort noe. Jeh synes det. Altså vi er voksene, det å drive slette folk er umodent. Har selv gjort det mange ganger , og tilbake. Ending på at det er barnslig. Det er jeg enig I. Endret 5. april 2021 av Marai
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt fair om det er slik hun føler det. ,Jeg fjerner folk fra mitt lov i ny og ne jeg også, men poster ikke sånne quotes av den grunn. Det er litt attention seeking spesielt når man er voksen. Og jeg er flere år yngre Anonymkode: b932a...819 I mitt liv* Anonymkode: b932a...819
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva var barnslig fra min side? Hvis hun slettet meg på snap så får hun jo bare det hun ber om eller vil ha. Jeg blokkerte henne fordi jeg da ikke vil kontaktes av henne dersom hun skulle snakke med meg igjen. Av og på mennesker har jeg null energi til. Men hvorfor legge ut slikt på story? Bare dramatisk og umodent Anonymkode: b932a...819 Det er en måteog si at man har fått nok og tatt lærdom av ting.. Jeg legger også ut quotes på min story og de som føler seg truffet av det skjønner da som oftest hvorfor ting har blitt som det har. Det er vel hennes måte å uttrykke seg på når hun ser at ting ikke har endret seg hos de det gjelder. Anonymkode: 3719a...780 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo helt fair om det er slik hun føler det. ,Jeg fjerner folk fra mitt lov i ny og ne jeg også, men poster ikke sånne quotes av den grunn. Det er litt attention seeking spesielt når man er voksen. Og jeg er flere år yngre Anonymkode: b932a...819 Det vil jeg ikke si at det er. Det er hennes måte og gi en beskjed til alle hvor hen hun står. At du er yngre å hun er eldre har ikke noe si på saken. Alle har sin måte å uttrykke seg på. Noen gjør det gjennom quotes og andre gjennom samtaler, og noen gjør alt i stillhet med å tie. Anonymkode: 3719a...780 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil jeg ikke si at det er. Det er hennes måte og gi en beskjed til alle hvor hen hun står. At du er yngre å hun er eldre har ikke noe si på saken. Alle har sin måte å uttrykke seg på. Noen gjør det gjennom quotes og andre gjennom samtaler, og noen gjør alt i stillhet med å tie. Anonymkode: 3719a...780 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er i 20-årene og hun er 31. Møttes en gang for lenge siden på en fest, men holdt litt kontakt over snap siden. Nå i det siste litt mer og vi skulle egt møtes igjen. Nå så jeg hun hadde slettet meg på snap helt ut av det blå og jeg så den ikke komme. Så ser jeg en quote på hennes story "you know you have mastered a soul lesson when the circumstance has not changed but the way you respond has. this is true energy self mastery.". Umulig å si om den var rettet mot meg, men den traff litt i hvert fall. Jeg fjernet henne på snap også på facebook. Til og med blokkerte jeg henne. Jeg synes det er dramatisk og en smule fjortis å legge ut en sånn tekst når man er så voksen. Aner ikke hva jeg har gjort henne? Så ble litt sur og skuffet. Vet at vi mest sannsynlig møtes igjen siden vi har noen felles venner som vi omgås. Hva gjør jeg da? Ignorere henne? Jeg kommer ikke til å ta henne inn i mitt liv dersom det er slik hun håndterer ting. -kvinne 20-årene Anonymkode: b932a...819 Er enig med deg i at det å blokkere på Facebook og snap er barnslig. Er ei som har både slettet meg på snap og Facebook. Grunnen til at hun har slettet meg på snap er fordi at hun syns at jeg snakker kun om meg selv og presset henne. Uten at intensjonen min har vært det. Har prøvd å forklare at når man sliter så snakker man om seg selv osv. Grunnen til at hun har blokkert meg på Facebook er fordi at hun blei sur siden jeg spurte henne noen spm som hun ikke likte. Jeg ga beskjed at jeg ikke gadd å bli behandlet slikt lengre. Nå har jeg blokkert henne siden jeg er lei av hennes væremåte mot meg og at jeg får kun kritikk. En annen har blokkert meg siden vedkomne har misforstått og trodd noe annet. Anonymkode: b90d8...dd4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Ikke bry deg. Selv om det er lettere sagt enn gjort. En i familien har blokkert meg på some, uten grunn. Men jeg bryr meg ikke. Hun har vært trøbbel fra dag 1. Jeg sender deg en god klem Anonymkode: 00793...f44 1
Chantielle Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 Så hvis man har lagt noen til på snap så kan man aldri ta de bort? Jeg hadde i starten mange "venner" på snap men fant etter hvert ut at jeg ikke var komfortabel med det og redigerte vennelista så det bare var familie og ett par venner der. Jeg har det bedre og deler lettere nå som Snap er mere privat enn offentlig. Sånn liker jeg det. Samtidig røk det også ut noen inngiftede personer, de er mye på snap (deler mye med min ektefelle) men aldri med meg så da så jeg ikke hensikten med å ha de på lista. Anonymkode: e1740...d48
Poldark Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så hvis man har lagt noen til på snap så kan man aldri ta de bort? Jeg hadde i starten mange "venner" på snap men fant etter hvert ut at jeg ikke var komfortabel med det og redigerte vennelista så det bare var familie og ett par venner der. Jeg har det bedre og deler lettere nå som Snap er mere privat enn offentlig. Sånn liker jeg det. Samtidig røk det også ut noen inngiftede personer, de er mye på snap (deler mye med min ektefelle) men aldri med meg så da så jeg ikke hensikten med å ha de på lista. Anonymkode: e1740...d48 Nettopp, folk bruker sosiale medier ulikt. Jeg sletter alle jeg ikke ønsker å ha kontakt med av ulike grunner, eller de hvor kontakten har rent ut i sanden, uten at det ligger noe "dramatisk" bak. Har vel 5-10 stk på snap og foretrekker det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå