Gå til innhold

Hvorfor liker mange at en eventuell partner ikke skal ha for mange sex partnere??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og for min del er det fordi jeg blir redd. Eller veldig skeptisk i hvertfall. At når en mann har hatt så mange knull med så mange forskjellige folk så vil det være stor sjans for at man ikke blir bra nok i senga, som igjen fører til at man unngår dem. Det andre er at blir jeg bare 1 knull av 100 andre damer? I såfall så betyr sex mye mer enn det for meg. Jeg ønsker at det skal være noe spesielt for begge parter. Det er først da man kan begynne å skape ett bånd mener jeg da. Men redselen for å bli vraka på den seksuelle biten er nok høyrer for de som har hatt mange partnere. En mann som bare har vært i forhold og kanskje ett par kjærester vil jeg synes er ett bedre alternativ for å få til noe varig. I tillegg hvor fort blir en som er vant til mange sex partnere lei en fast partner? Eller skjer det ikke? Jeg skjønner at det kan skje ellers også men tenker at sjansen er større med en med masse partnere bak seg. Mulig det er en fordom jeg har. Det var ett tema som slo meg bare ut fra tråden om hvor mange folk har knullet på ferie. Skal attraktivitet måles i antallet du har knullet så blir det feil for min del. Syns det er mye mer attraktivt med en mann som er all in på de han har sex med og som er av kaliber'n at de aldri vil ha tilfeldig sex men vil ha en relasjon til kvinnen  de vil bli så intim med. De er det mangel vare av idag. Men de fins heldigvis. Jeg fant heldigvis min. Men tenker på er det andre kvinner og menn som tenker det samme eller er jeg helt på bærtur? Dette gjelder jo i høyeste grad andre veien også . Det fins sikkert menn også som ikke vil ha en kvinne som har hatt mange sexpartnere mens andre vil ha det pga av at de antageilg tror de er dreven i senga noe de sikkert også er. Bare noen tanker i drittværet. 

Anonymkode: 48499...afd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri spurt en kjæreste hvor mange de har hatt. Men tipper svarer ville vært langt under 100. 

Anonymkode: 11c99...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...