reddelinnea Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg har bare lyst til å dele dette diktet med dere. Det er veldig vondt å skrive diktet fordi jeg kjenner meg sånn igjen. Da jeg gikk i 7. klasse på ungdomskolen skulle vi ha om dikt med en gang vi begynte på høsten. Vi skulle finne et dikt som vi likte å framføre diktet. Jeg tittet i forskjellige bøker om dikt, og plutselig fant jeg et dikt som var skrevet om meg. Jeg begynte å gråte jeg. Stod der med diktet i handa og var helt skjelven. Men jeg turte ikke å lese opp dette diktet høyt. Det var for personlig lissom. Siden det var skrevet om ensomme meg. Jeg hadde ingen venner da heller og hadde masse selvmordstanker da også. Vondt å tenke tilbake nå siden jeg bare var en liten unge på 12 år. Også er det liksom meg ennå. Føler ikke jeg har forandra meg noe jeg. Jeg hadde ekstremt mye angst og var alvorlig depremert den gangen også. Har vært det så altfor lenge og det er så vondt. Ensomheten makt. Hun var en ukjent jente, ingen visste hvem hun var. Samme hva som hendte, ga hun aldri noe svar. Resten av diktet er tatt bort. I følge KGs regler, er det ikke lov å poste materiale med kopirett (Kopinor.no). Ønsker du å formidle et dikt, kan du linke til et nettsted hvor diktet ligger. Mie (mod) Jeg synes dette diktet er så vondt å lese. Har ikke skrevet det selv, og jeg vet ikke hvem som har skrevet det heller. Men det er så vondt og personlig for meg, fordi det var jo sånn jeg var. Trist å tenke at jeg var 12 år og bare hadde lyst til å ta selvmord. __________________ Endret 28. august 2005 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Det traff faktisk rett hjem hos meg også det diktet der. Hadde det riktignok ikke så ille, men det var helt jævlig på barneskolen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2005 Det traff faktisk rett hjem hos meg også det diktet der. Hadde det riktignok ikke så ille, men det var helt jævlig på barneskolen for å si det sånn. ← Uff. Så vondt å høre at du også hadde det sånn. Har du det bedre nå? Jeg håper det... Jeg har det like ille nå jeg da. Har ikke blitt noe bedre nei Jeg kjenner meg veldig igjne i diktet den dag i dag, og for over ti år siden. Flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Skulle så ønske du ble trygg, glad og lykkelig snart, Reddelinea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2005 Skulle så ønske du ble trygg, glad og lykkelig snart, Reddelinea. ← Tusen takk embla... Du er så snill vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. august 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2005 Men jeg vet ikke hvor nettstedet ligger. Jeg bare skrev det ned i skoledagboka mi da jeg var 12 år. Også pugga jeg det utenatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 29. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har bare lyst til å dele dette diktet med dere. Det er veldig vondt å skrive diktet fordi jeg kjenner meg sånn igjen. Da jeg gikk i 7. klasse på ungdomskolen skulle vi ha om dikt med en gang vi begynte på høsten. Vi skulle finne et dikt som vi likte å framføre diktet. Jeg tittet i forskjellige bøker om dikt, og plutselig fant jeg et dikt som var skrevet om meg. Jeg begynte å gråte jeg. Stod der med diktet i handa og var helt skjelven. Men jeg turte ikke å lese opp dette diktet høyt. Det var for personlig lissom. Siden det var skrevet om ensomme meg. Jeg hadde ingen venner da heller og hadde masse selvmordstanker da også. Vondt å tenke tilbake nå siden jeg bare var en liten unge på 12 år. Også er det liksom meg ennå. Føler ikke jeg har forandra meg noe jeg. Jeg hadde ekstremt mye angst og var alvorlig depremert den gangen også. Har vært det så altfor lenge og det er så vondt. Ensomheten makt. Hun var en ukjent jente, ingen visste hvem hun var. Samme hva som hendte, ga hun aldri noe svar. Resten av diktet er tatt bort. I følge KGs regler, er det ikke lov å poste materiale med kopirett (Kopinor.no). Ønsker du å formidle et dikt, kan du linke til et nettsted hvor diktet ligger. Mie (mod) Jeg synes dette diktet er så vondt å lese. Har ikke skrevet det selv, og jeg vet ikke hvem som har skrevet det heller. Men det er så vondt og personlig for meg, fordi det var jo sånn jeg var. Trist å tenke at jeg var 12 år og bare hadde lyst til å ta selvmord. __________________ ← Jeg fant jeg fant... http://www.doktoronline.no/homepage/lucy74/ Det nederste diktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 29. august 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 29. august 2005 Også her stod det. Litt lengre nes på siden. http://www.fehr.no/michelle/ting.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 29. august 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 29. august 2005 Eller det var ikke så langt ned på den siden. Den siste internettsida jeg skrev.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå