Somlepus Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Trenger gode råd. Er midt i et samlivsbrudd, mannen min vil separes. Vi har altid hatt delt økonomi, men alle eindeler står i hans navn. Jeg står bare som medansvarlig på lån. Han har sagt at han ikke vil la meg stå igjenn på "bar bakke", men nå er jeg ikke så sikker. Bør jeg stole på han.
Mrs. K Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Få skrevet ned avtale om deling av ting og tang med en gang mens han kanskje er samarbeidsvillig.
Gjest Rotterats Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 (endret) Er enig med Trille. Har han ikke særeie på det, så mener jeg du har du rett på halvparten. I alle fall fra den tiden dere har levd sammen. Alt dere har kjøpt i ekteskapet skal deles likt, om du ikke har ksrevet under på særeie. Endret 28. august 2005 av Rotterats
Somlepus Skrevet 28. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2005 Har ikke skrevet under på særeie, men mye ble kjøpt mens vi "bare" var samboere. Vet at jeg har vært utrolig dum som ikke har fått til en skriftlig avtale, men har forsøkt å få det til men han er ikke villig til det. Ser ut som det eneste jeg får til på egenhånd er å bli slettet fra gjelden. Tusen takk for raske svar, Jeg får vel gå til en advokat på mandag. Jo lengre jeg utsetter det jo værre blir situasjonen
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Trenger gode råd. Er midt i et samlivsbrudd, mannen min vil separes. Vi har altid hatt delt økonomi, men alle eindeler står i hans navn. Jeg står bare som medansvarlig på lån. Han har sagt at han ikke vil la meg stå igjenn på "bar bakke", men nå er jeg ikke så sikker. Bør jeg stole på han. ← Er vel ingen som kjenner han her inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå