AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Vi kjenner til de russiske trollfabrikkene og deres fremgangsmåter. Flere som har fått følelsen av at KG er infiltrert av FrP-regisserte troll som skal påvirke oss i innvandringskritisk retning inn mot valget? Tror det er ganske realistisk, trengs jo ikke mer enn en 50-100 produktive FpU-ere for å skape relativt stort trøkk her inne. Tenker ikke bare på at det er mer og mer hverdagsradisme og legetimering av dette her, men at innvandring er så stor del av den politiske debatten på KG når det i flere år nesten har vært helt ute av bildet i offentligheten. Anonymkode: 954f1...c7a 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi kjenner til de russiske trollfabrikkene og deres fremgangsmåter. Flere som har fått følelsen av at KG er infiltrert av FrP-regisserte troll som skal påvirke oss i innvandringskritisk retning inn mot valget? Tror det er ganske realistisk, trengs jo ikke mer enn en 50-100 produktive FpU-ere for å skape relativt stort trøkk her inne. Tenker ikke bare på at det er mer og mer hverdagsradisme og legetimering av dette her, men at innvandring er så stor del av den politiske debatten på KG når det i flere år nesten har vært helt ute av bildet i offentligheten. Anonymkode: 954f1...c7a Mange av de som sier de støtter FrP er "innvandringskritiske" på samme måte som Hitler var "jødekritisk". Blant ekstremhøyre er det avdekket at de har 50-100 kontoer hver på youtube, for eksempel. Hvor de bruker disse både for å gi egne videoer tommel opp, andre videoer de ønsker skal få blest tommel opp, i tillegg til å legge igjen kommentarer, hundrevis av de, som tar knekken på en hver person som uttaler seg på noen som helst måte negativt eller kritiserer noe. Med alle muligheter for å forandre sin ip idag så er det ikke umulig å ha 50-100 kontoer på et forum. Anonymkode: de882...9ad 2
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Kanskje FRP hadde dette som sak i sitt landsted.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Så om man er innvandringskritisk er man et troll fra FRP? Det er en sak som opptar mange. Jeg mener selv at å ta imot asylsøkere og flyktninger, hovedsakelig fra muslimske land, er dødfødt rent rasjonelt. Det koster ufattelig mye penger, men bidrar på ingen måte til å endre situasjonen. Det er noe man kan fortsette med i flere hundre år til uten at det er færre mennesker som ønsker å flytte på seg selv etter så lang tid. Det er ikke bærekraftig på sikt. De som er ressurssterke nok til å komme hit burde hjulpet til å stabilisere sine hjemland, men slik det er nå bidrar innvandringspolitikken i Norge og mange andre land til å opprettholde årsaken til at folk kommer. Det er et tapsprosjekt på så mange måter, ikke minst er det dumt å dra inn så mange konservative religiøse når vi endelig har klart å bli kvitt mye av det negative med kristendommen. For ordens skyld stemmer jeg til venstre i norsk politikk, men jeg kan jo likevel legge sammen to og to og få fire. Anonymkode: ede61...fbe 12
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så om man er innvandringskritisk er man et troll fra FRP? Det er en sak som opptar mange. Jeg mener selv at å ta imot asylsøkere og flyktninger, hovedsakelig fra muslimske land, er dødfødt rent rasjonelt. Det koster ufattelig mye penger, men bidrar på ingen måte til å endre situasjonen. Det er noe man kan fortsette med i flere hundre år til uten at det er færre mennesker som ønsker å flytte på seg selv etter så lang tid. Det er ikke bærekraftig på sikt. De som er ressurssterke nok til å komme hit burde hjulpet til å stabilisere sine hjemland, men slik det er nå bidrar innvandringspolitikken i Norge og mange andre land til å opprettholde årsaken til at folk kommer. Det er et tapsprosjekt på så mange måter, ikke minst er det dumt å dra inn så mange konservative religiøse når vi endelig har klart å bli kvitt mye av det negative med kristendommen. For ordens skyld stemmer jeg til venstre i norsk politikk, men jeg kan jo likevel legge sammen to og to og få fire. Anonymkode: ede61...fbe Det sa jeg ikke. Selvfølgelig finnes det endel som mener som deg. Poenget er at dette beviselig ikke er en sak som opptar spesielt mange for tiden (så der tar du feil). Det kommer langt ned i oversikter over hvilke saker som er viktigst for folk, få sier at de vil stemme innvandringskritiske partier og det er nesten helt fraværende i den offentlige debatten. Det går i bølger selvfølgelig og vil komme tilbake, men akkurat nå er innvandring lite aktuelt og lite betent. Likevel er det dominerende tema her inne. Anonymkode: 954f1...c7a
PetterKanin Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det sa jeg ikke. Selvfølgelig finnes det endel som mener som deg. Poenget er at dette beviselig ikke er en sak som opptar spesielt mange for tiden (så der tar du feil). Det kommer langt ned i oversikter over hvilke saker som er viktigst for folk, få sier at de vil stemme innvandringskritiske partier og det er nesten helt fraværende i den offentlige debatten. Det går i bølger selvfølgelig og vil komme tilbake, men akkurat nå er innvandring lite aktuelt og lite betent. Likevel er det dominerende tema her inne. Anonymkode: 954f1...c7a Innvandring bør oppta alle til enhver tid. På samme måte som man bør være opptatt av annen politikk til enhver tid. 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi kjenner til de russiske trollfabrikkene og deres fremgangsmåter. Flere som har fått følelsen av at KG er infiltrert av FrP-regisserte troll som skal påvirke oss i innvandringskritisk retning inn mot valget? Tror det er ganske realistisk, trengs jo ikke mer enn en 50-100 produktive FpU-ere for å skape relativt stort trøkk her inne. Tenker ikke bare på at det er mer og mer hverdagsradisme og legetimering av dette her, men at innvandring er så stor del av den politiske debatten på KG når det i flere år nesten har vært helt ute av bildet i offentligheten. Anonymkode: 954f1...c7a Du har vel ikke tenkt den tanken at kanskje flere begynner å få opp øynene når det gjelder innvandring?. Jeg tror flere og flere skjønner at dette er et tema som må snakkes om, man kan ikke skyve problemene med innvandring under teppet og ikke snakke om det fordi det ikke er politisk korrekt. Det er jo sånn det har blitt i Sverige og man ser jo hvordan det går der, det skal ikke snakkes om og både media, politiet og de som driver med statistikk får mer og mer begrensninger om hva som er lov å snakke om og ikke. Selv var jeg veldig positiv til innvandring men etter å ha sett det store bildet og hvordan det har forandret land som Sverige, Frankrike Tyskland og England de siste årene så skjønner jeg at det som skjer slettes ikke er bra. Selv i Norge begynner vi å se de samme tendensene, mediene blir begrenset, viktig informasjon blir fjernet fra statistikken og det er temaer som ikke skal snakkes om. Innvandringsliberale kommer med rasismestemplet så fort noen kommer med fakta eller ønsker å snakke om noe som er negativt i forhold til innvandring, det er helt feil metode og det å tie i hjel motstanderen virker stikk motsatt. Det er et tema som må diskuteres og man må få all informasjon på bordet, også den type statistikk og fakta som kanskje enkelte ikke ønsker at skal brukes. Nei jeg stemmer ikke FrP, har vært typisk Venstre/Arbeiderpartiet men nå føler jeg at det er veldig få partier som har en politikk jeg kan stemme på. Anonymkode: b915c...234 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 Hæ? Den eneste gruppen som angripes her inne er UFØRE, ikke innvandrere. Anonymkode: 30696...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hæ? Den eneste gruppen som angripes her inne er UFØRE, ikke innvandrere. Anonymkode: 30696...3eb Du følger ikke med! Anonymkode: fb822...a53 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.30): Poenget er at dette beviselig ikke er en sak som opptar spesielt mange for tiden (så der tar du feil). Det kommer langt ned i oversikter over hvilke saker som er viktigst for folk, få sier at de vil stemme innvandringskritiske partier og det er nesten helt fraværende i den offentlige debatten. Dette temaet tolereres ikke i den offentlige debatten. Veldig få tør å si noe som helst. Da blir det anonym trolling. Utfordringer hysjes ned, det brukes milliarder på milliarder i det skjulte for å dekke over, og for å stå i mot alle ulempene masseinnvandring fra fremmedkulturelle medfører. Det klimaet du refererer til er et kunstig klima skapt av en bevisst politikk. Det skal ikke debatteres, det skal ikke diskuteres. Alt handler om at alle skal vite at mangfold er bra. Det er vedtatt at slik skal det være. Det skal være bra. Ferdig snakka. Veldig mange sliter med å se de enorme fordelene. Å hjelpe andre mennesker er de aller flest for, men at det skal være så bra for det norske samfunnet å hjelpe dem på denne måten er det vanskelig å se for ganske mange. Anonymkode: 7a517...892 7
herzeleid Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.04): Vi kjenner til de russiske trollfabrikkene og deres fremgangsmåter. Flere som har fått følelsen av at KG er infiltrert av FrP-regisserte troll som skal påvirke oss i innvandringskritisk retning inn mot valget? Tror det er ganske realistisk, trengs jo ikke mer enn en 50-100 produktive FpU-ere for å skape relativt stort trøkk her inne. Tenker ikke bare på at det er mer og mer hverdagsradisme og legetimering av dette her, men at innvandring er så stor del av den politiske debatten på KG når det i flere år nesten har vært helt ute av bildet i offentligheten. Anonymkode: 954f1...c7a Kan ikke dette like gjerne handle om at den politiske enigheten rundt innvandringen er større blant politikere og offentlige personer enn i befolkningen? 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 Har selv blitt angrepet av de. Bare på Facebook i stede. Noen av de påstår at de er folk som kjenner meg men gidder ikke å si hvem de er. Jeg har skjønt hvem flere av de er hvertfall. Anonymkode: 17f2c...2d4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.30): Poenget er at dette beviselig ikke er en sak som opptar spesielt mange for tiden Det stemmer ikke, det er fortsatt svært mange som er bekymret for innvandringen fortsatt og ønsker ytterligere innstramminger. Anonymkode: 02263...00d 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det stemmer ikke, det er fortsatt svært mange som er bekymret for innvandringen fortsatt og ønsker ytterligere innstramminger. Anonymkode: 02263...00d Men er uansett sykt hvordan de trolla holder på med falske profiler osv. De er inne på grupper og skriver dritt til folk og noen av de driver med organisert kriminalitet og svindel også. Og hvis man ikke er enig med dem i noe eller skriver noe en plass som kan såre dem ubevisst kan de angripe folk og nærmest ønske livet av folk virker det som. Jeg har fått meldinger om å gå å henge meg osv. Anonymkode: 17f2c...2d4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.24): Så om man er innvandringskritisk er man et troll fra FRP? Det er en sak som opptar mange. Jeg mener selv at å ta imot asylsøkere og flyktninger, hovedsakelig fra muslimske land, er dødfødt rent rasjonelt. Det koster ufattelig mye penger, men bidrar på ingen måte til å endre situasjonen. Det er noe man kan fortsette med i flere hundre år til uten at det er færre mennesker som ønsker å flytte på seg selv etter så lang tid. Det er ikke bærekraftig på sikt. De som er ressurssterke nok til å komme hit burde hjulpet til å stabilisere sine hjemland, men slik det er nå bidrar innvandringspolitikken i Norge og mange andre land til å opprettholde årsaken til at folk kommer. Det er et tapsprosjekt på så mange måter, ikke minst er det dumt å dra inn så mange konservative religiøse når vi endelig har klart å bli kvitt mye av det negative med kristendommen. For ordens skyld stemmer jeg til venstre i norsk politikk, men jeg kan jo likevel legge sammen to og to og få fire. Anonymkode: ede61...fbe Hele samfunnet kommer desverre til å rakne på grunn av innvandringen. Vår kultur og velferdssamfunnet er skapt for folk som følger systemet, er lovlydige, tenker på fellesskapet og gjør sin plikt. Men når nok folk ikke gjør dette så rakner hele systemet. Tryggheten i det offentlige rom er nå tapt. Ikke nok med at onde gjerninger skjer på gata og bussen, du kan til og med bli voldtatt i taxi. Kriminaliteten ødelegger alt. Vi må bruke masse ekstra ressurser på å beskutte og sikre oss selv siden politiets kapasitet er såpass sprengt at de må henlegge nesten alt. Kriminalitet som vold, voldtekt, tyveri/ran og herverk er i praksis lov i dagens Norge. Skolene sakker akterut. Urokråker ødelegger undervisningen, banker og sex-trakkaserer medelever slik at skolen blir et utrygt sted og være. De drar også ned nivået med manglende språkkunnskaper så ingen får lært noe fordi læreren må bruke tiden på å forklare grunnleggende norsk. Vi har mange andre problemer også. F.eks. at mange etnisk norske nordmenn går på trygd, tar narkotika, folk blir dummere og dummere for hvert år, vi mister arbeidsplasser og folk tynger ned helsesystemet slik at det er umulig å få hjelp for de som faktisk trengere det. Men dette falmer i forhold til problemene med innvandring så vi får aldri brukt energi på å fikse det. Anonymkode: 2ba65...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 14.56): Du følger ikke med! Anonymkode: fb822...a53 Mange av disse nett trolla er uføre grine bitere med fritidsproblemer som bruker tiden sin på å være nett troll. De henger ut politikere og plager folk på nett. De er sure på politikken og mener at de får for lite trygd og mener at det er så synd på dem. Er nok derfor noen har skrevet at det går utover uføre. Regner med at den som skrev det er en av de trollene selv. De mener vel at de har rett og grunn til å oppføre seg noen psykopater og ødelegge andres liv på nett. Jeg har vært så uheldig å kjenne en del av gruppen og hatt de på min venneliste. De har samarbeidet om å forfølge meg i 8 år snart og beskylder meg for å gjøre det mot dem. Anonymkode: 17f2c...2d4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.04): Vi kjenner til de russiske trollfabrikkene og deres fremgangsmåter. Flere som har fått følelsen av at KG er infiltrert av FrP-regisserte troll som skal påvirke oss i innvandringskritisk retning inn mot valget? Tror det er ganske realistisk, trengs jo ikke mer enn en 50-100 produktive FpU-ere for å skape relativt stort trøkk her inne. Tenker ikke bare på at det er mer og mer hverdagsradisme og legetimering av dette her, men at innvandring er så stor del av den politiske debatten på KG når det i flere år nesten har vært helt ute av bildet i offentligheten. Anonymkode: 954f1...c7a Selv er jeg betalt både av Russland og Isreal for å poste her. 120 kr for hvert innlegg. Anonymkode: a39ca...da4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.24): Så om man er innvandringskritisk er man et troll fra FRP? Det er en sak som opptar mange. Jeg mener selv at å ta imot asylsøkere og flyktninger, hovedsakelig fra muslimske land, er dødfødt rent rasjonelt. Det koster ufattelig mye penger, men bidrar på ingen måte til å endre situasjonen. Det er noe man kan fortsette med i flere hundre år til uten at det er færre mennesker som ønsker å flytte på seg selv etter så lang tid. Det er ikke bærekraftig på sikt. De som er ressurssterke nok til å komme hit burde hjulpet til å stabilisere sine hjemland, men slik det er nå bidrar innvandringspolitikken i Norge og mange andre land til å opprettholde årsaken til at folk kommer. Det er et tapsprosjekt på så mange måter, ikke minst er det dumt å dra inn så mange konservative religiøse når vi endelig har klart å bli kvitt mye av det negative med kristendommen. For ordens skyld stemmer jeg til venstre i norsk politikk, men jeg kan jo likevel legge sammen to og to og få fire. Anonymkode: ede61...fbe I følge de nett trollene som er røde eller grønne er man sikkert det ja. Det virker som de nett trolla hater politikk generelt og henger ut og hater alle politikere og de hater folk som stemmer eller har ett politisk ståsted eller meninger som ikke passer dem. Da skal de ødelegge livene til folk tydeligvis. Dette er ofte uføre folk som har litt for mye fritid. Hvertfall de jeg har vært borti. De er helt syke. Håper de møter veggen en dag. Noen av de klarte å få meg helt psykisk ødelagt Anonymkode: 17f2c...2d4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv er jeg betalt både av Russland og Isreal for å poste her. 120 kr for hvert innlegg. Anonymkode: a39ca...da4 Ja jøss. Og jeg trur på julenissen Anonymkode: 17f2c...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 Tror det er en defekt trollfabrikk som spyr ut troll som kritiserer både innvandrere, feite, uføre, kvinner som har for mye sex, kvinner som har for lite sex, menn med små peniser og barnevernet. De er helt uten kontroll og ingen vet hvor av-knappen er. Dessverre. Anonymkode: 492d1...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå