Gå til innhold

Har noen prøvd Menakur kosttilskudd for plager i overgangsalderen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dette kosttilskuddet med naturlige fytoøstrogener noe effekt?

Screenshot_20210405-045601_Chrome.jpg

Anonymkode: 0991d...dae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare dyr urin. Men, tror du på det så er placebo-effekten kraftige greier og vitenskapelig bevist.

Anonymkode: 7c665...77d

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noe annet som kan hjelpe?

Anonymkode: 32f9f...f05

AnonymBruker
Skrevet

Østrogen 

Anonymkode: cc733...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Femarelle hjelper for mange dersom det er tidlige, milde symptomer, sånn type pre-menopause. Ellers er det hormonbehandling, gå til gynekolog / de har mye mer kunnskap enn vanlig fastlege. 

Anonymkode: 11342...a40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Femarelle hjelper for mange dersom det er tidlige, milde symptomer, sånn type pre-menopause. Ellers er det hormonbehandling, gå til gynekolog / de har mye mer kunnskap enn vanlig fastlege. 

Prøvde Femarelle og funket ikke for meg. Jeg måtte til med østrogen  for å få tilbake livet mitt. 

Anonymkode: b1c30...6dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøvde Femarelle og funket ikke for meg. Jeg måtte til med østrogen  for å få tilbake livet mitt. 

Anonymkode: b1c30...6dc

Ja, det er ikke sterkt nok til å hjelpe dersom man trenger større tilskudd av østrogen. Men folk er forskjellige, og jeg kjenner flere som femarelle har hjulpet på i den tidlige fasen 😊

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på den. Er så mye å velge i der ute. Savner et godt produkt mot hetetokter og urolig kropp. Er på 2.året med søvnproblemer, hetetokter og 0 ønske om kjærestetid, så dette tærer på. Får ikke htr av fastlegen pga fare for bivirkninger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dytter på den. Er så mye å velge i der ute. Savner et godt produkt mot hetetokter og urolig kropp. Er på 2.året med søvnproblemer, hetetokter og 0 ønske om kjærestetid, så dette tærer på. Får ikke htr av fastlegen pga fare for bivirkninger. 

Gå til gynekolog. 

Anonymkode: adc16...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...