draug 75 Skrevet 7. april 2021 #41 Del Skrevet 7. april 2021 Vanskelig å vite. Jeg har ikke fistet mange, to bare, av de jeg har vært intime med, og ei som gjerne ville forsøke men som når det begynte å komme til stykket, begynte å trekke seg - jeg merket faktisk at skjeden begynte å strammes, trekke seg sammen, og da forstod jeg at det kommer ikke til å skje henne denne gangen. Så forsøket ble avbrutt. Uansett, det er bra under 10% av mitt utvalg. (Men hvem vet hva de har bedrevet siden nittitallet de som jeg begynte med.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #42 Del Skrevet 7. april 2021 Det er ingen tvil om at dette er uvanlig. Men spiller det noen rolle? «Normalitet» innenfor seksualitet og seksuelle praksiser er det jo ikke lov å snakke om lenger. Alt er normalt. Anonymkode: fa032...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #43 Del Skrevet 10. april 2021 Ble inspirert av denne tråden og tok steget i går. Lang oppvarming og mye glidekrem. Beste orgasmen jeg har opplevd. Sprutet også for første gang Anonymkode: 77bca...ad6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå