AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg har bestilt graviditetstester på billige tester, men jeg klarer ikke å vente til tirsdag eller onsdag fordi jeg kan faktisk føle at jeg er gravid og begynner å bli utålmodig. Det kan hende jeg er på feil spor, men har bare lyst til å bekrefte det fordi jeg har vært tålmodig siden påskeferien startet. Mensen smertene mine har vært så vonde at jeg skulle ha fått mensen på fredag, vanligvis så får jeg mensen før jeg får så vondt som jeg har fått i helgen her. Jeg har gått på do flere ganger den siste uken fordi jeg har følt noe i trusen min, det har bare vært masse utflod hver gang jeg trodde det var vått fordi jeg kanskje har fått mensen. Det her blir en tilfeldig graviditet som jeg ikke forventet så fort, de siste 5 dagene har føltes ut som 2 uker fordi posten leverer ikke... Anonymkode: 86c17...bf6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Det er helligdag (og stengt de fleste steder) nå på mandag. Du kan undersøke om det finnes et åpent vaktapotek. Anonymkode: 9b46b...7dc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er helligdag (og stengt de fleste steder) nå på mandag. Du kan undersøke om det finnes et åpent vaktapotek. Anonymkode: 9b46b...7dc Jeg håpte virkelig på at det var åpent imorgen for en eller annen grunn. Jeg har prøvd å gå inn på boots.no, men nettsiden der har alltid problemer. Det står at henting er mulig, men skjønner ikke hvordan det skal gå hvis nettsiden ikke fungerer engang. Anonymkode: 86c17...bf6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Selger tester på noen bensinstasjoner😊 Anonymkode: c8db1...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Har du et stort sykehus i nærheten så kan det hende at sykehusapoteket er åpent, men til vanlig er vel alt stengt i morgen.. Men her hos oss har vi 2 butikker pluss bensinstasjoner som er oppe så mulig du har noe åpent som selger likevel 😊 sjekk nærmatbutikker og bensinstasjoner, hender de har rfsu tester. Anonymkode: ddaa4...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du et stort sykehus i nærheten så kan det hende at sykehusapoteket er åpent, men til vanlig er vel alt stengt i morgen.. Men her hos oss har vi 2 butikker pluss bensinstasjoner som er oppe så mulig du har noe åpent som selger likevel 😊 sjekk nærmatbutikker og bensinstasjoner, hender de har rfsu tester. Anonymkode: ddaa4...6ca Jeg mener jo idag 😅 Anonymkode: ddaa4...6ca
MollyJones Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 bensinstasjoner, søndagsåpne/helligdagsåpne butikker, vaktapotek - du skal få tak i test om du har noe av dette i nærheten Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 MollyJones skrev (4 timer siden): bensinstasjoner, søndagsåpne/helligdagsåpne butikker, vaktapotek - du skal få tak i test om du har noe av dette i nærheten Lykke til! Tusentakk!! 🌸 Har faktisk en bensinstasjon i nærheten, vet ikke hvordan jeg glemte at dem selger graviditetstester der. 🙈 Anonymkode: 86c17...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bestilt graviditetstester på billige tester, men jeg klarer ikke å vente til tirsdag eller onsdag fordi jeg kan faktisk føle at jeg er gravid og begynner å bli utålmodig. Det kan hende jeg er på feil spor, men har bare lyst til å bekrefte det fordi jeg har vært tålmodig siden påskeferien startet. Mensen smertene mine har vært så vonde at jeg skulle ha fått mensen på fredag, vanligvis så får jeg mensen før jeg får så vondt som jeg har fått i helgen her. Jeg har gått på do flere ganger den siste uken fordi jeg har følt noe i trusen min, det har bare vært masse utflod hver gang jeg trodde det var vått fordi jeg kanskje har fått mensen. Det her blir en tilfeldig graviditet som jeg ikke forventet så fort, de siste 5 dagene har føltes ut som 2 uker fordi posten leverer ikke... Anonymkode: 86c17...bf6 Om du bor I oslo så: Apoteket I oslo er åpent 24/7 Anonymkode: 2ecc8...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå