Gå til innhold

Hvorfor klarer ikke jeg å si "jeg er kåt" og lignende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å ikke tørre å vise at jeg er kåt. Har sex hver dag omtrent. Men jeg tør ikke å innrømme at jeg tenker på sex, at jeg har brukt vibratoren mens jeg var alene, klarer ikke si rett ut at jeg er kåt osv. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Jeg har jo ingen grunn. Skulle ønske jeg turte å være mer frampå, men føler det blir vanskeligere og vanskeligere å bare skulle endre det nå etter noen år...

Råd?

Anonymkode: c204b...0ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke ordet kåt selv, synes det blir litt kleint, faktisk. Men "jeg er litt horny" fungerer mye bedre. Ev " jeg har lyst på sex jeg, har du"  

Anonymkode: 37b81...183

• Liker 1
Skrevet

Selv så sier jeg rett ut at jeg er skikkelig kåt, husker det var litt vanskelig i starten, nå sier jeg det like lett som jeg sier jeg er sulten.

Bare si det som det er, det er ofte det beste :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare press deg til å si det. Til det kommer naturlig.

Anonymkode: f5f90...4da

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må man si det, holder det ikke å vise det? 

Anonymkode: cbef5...1c6

• Liker 1
Skrevet

Om fruen sier hun er kåt, eller begynner å ta på seg selv, eller begynner å stryke på med nedentil, eller ber med stryke henne med negler på rumpa, eller begynner å suge meg. 

Spiller ingen rolle, viktigste er att hun får frem hva hun vil og har lyst til, på en måte som hun selv er komfortabel med. Det er faktisk det absolutt viktigste! 

M36

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg syns er flaut og er hvis man sier man er kåt og så er man ikke våt som det forventes da. Mulig jeg er for uerfaren selv om jeg er midt i livet... ha ha ha.

Anonymkode: 2c303...84e

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor må man si det, holder det ikke å vise det? 

Anonymkode: cbef5...1c6

Ingen som har sagt at man må si det. Antar at ts vil si det siden hun har opprettet tråden.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det jeg syns er flaut og er hvis man sier man er kåt og så er man ikke våt som det forventes da. Mulig jeg er for uerfaren selv om jeg er midt i livet... ha ha ha.

Anonymkode: 2c303...84e

Hvorfor synes du det er flaut? Hvis du kommuniserer med mannen så vet han at det ikke er et 1:1-forhold mellom kåtskap og fuktighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...