AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Synes babyen er vanskelig å få til å rape. Funker bra å amme i søvn, men så er det dette med rapingen da. Tar så lang tid, men får ikke babyen rapt så blir det jo fort mengder med gulp i sengen? Hvordan gjør dere det? Bysser til babyen raper? Da rekker jo mor å våkne skikkelig. Synes denne nattammingen er noe styr Anonymkode: 544c1...657
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Raper aldri om natta og ikke gulper babyen da heller. Har du prøvd å la være? Anonymkode: 69242...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Raper aldri om natta og ikke gulper babyen da heller. Har du prøvd å la være? Anonymkode: 69242...5b6 Blir ofte gulping og styr, føler jeg. Anonymkode: 544c1...657
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Samme problem her. Nå raper jeg bare om han er urolig og tydelig plages av en rap som vil opp. Da tar det evigheter.. ellers lar jeg ham bare ligge, med stor gulpeklut under hodet evt. Har mange laken, så ikke krise med gulp i sengen. Legger ham også alltid helt oppi sengen, så han kan flyttes nedover og unna våte flekker. Anonymkode: dc39a...d66 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Samme problem her. Nå raper jeg bare om han er urolig og tydelig plages av en rap som vil opp. Da tar det evigheter.. ellers lar jeg ham bare ligge, med stor gulpeklut under hodet evt. Har mange laken, så ikke krise med gulp i sengen. Legger ham også alltid helt oppi sengen, så han kan flyttes nedover og unna våte flekker. Anonymkode: dc39a...d66 Samme her, men han ligger i en babynest i sengen min. Han liker ikke bedsidecrib så derfor ligger han sammen med meg.. 😅 Anonymkode: ad82d...331
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Samme her, men han ligger i en babynest i sengen min. Han liker ikke bedsidecrib så derfor ligger han sammen med meg.. 😅 Anonymkode: ad82d...331 Synes du skal lese deg opp på trygg samsoving. Det du driver med er direkte farlig. Anonymkode: 9a085...2ee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Synes du skal lese deg opp på trygg samsoving. Det du driver med er direkte farlig. Anonymkode: 9a085...2ee Synes du skal lese deg opp selv, jeg. Nei, det er ikke direkte farlig å ligge i babynest i sengen. Anonymkode: dc39a...d66 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Synes du skal lese deg opp på trygg samsoving. Det du driver med er direkte farlig. Anonymkode: 9a085...2ee Mener du noe om det ts faktisk spurte om da? Anonymkode: 41412...f88
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her, men han ligger i en babynest i sengen min. Han liker ikke bedsidecrib så derfor ligger han sammen med meg.. 😅 Anonymkode: ad82d...331 Skulle gjerne hatt babyen i babynest ved siden av meg men jeg tør ikke. Anonymkode: 544c1...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå