NorthernLight Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 (endret) Sitat Jeg er sjokkert over at noen faktisk er så nedrige at de sniker i vaksinekøen. De som nå står fremst i den køen, er blant annet kreftpasienter, folk med Downs syndrom eller cerebral parese og folk med alvorlig ALS eller MS. Hvis noen unge, friske mennesker mener de har rett til å snike seg foran disse i køen, vil jeg gjerne ha en alvorsprat med dem. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Vqv8P1/feil-lot-folk-snike-i-vaksinekoeen-jeg-er-sjokkert Herlighet.. så frekt å snike i køen! Det er helt utrolig.. Endret 4. april 2021 av NorthernLight 1
Den Sagnomsuste Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 (endret) Det er kommunens feil og de må påregne at folk er frekke. Skjerpings Drammen kommune! Det blir for billig å "henge" opportunistene som stjal vaksine. Endret 4. april 2021 av Den Sagnsomsuste 7
NorthernLight Skrevet 4. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2021 Den Sagnsomsuste skrev (Akkurat nå): Det er kommunens feil og de må påregne at folk er frekke. Skjerpings Drammen kommune! Blir for billig å "henge" de idiotene som stjal vaksine. Ja det er dårlig av kommunen, men det er rimelig dårlig gjort å snike i køen. 2
GrønnNellik68 Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Er bare en ting til som viser hvor egoistiske nordmenn er. Tror vi kan få se verre snikere enn dette. 1
Anbefalte innlegg