Cathie Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Etter at jeg slutta med p-piller forandret huden min seg til det ugjenkjennelige!! Jeg som ikke har hatt kviser siden jeg var 15år, ser nå værre ut enn noen gang ! Har ikke vært noe flink til å bruke renseprodukter tidligere (shame on me) fordi jeg har aldri hatt noe problemer med huden.. Men nå er jeg desperat etter å finne noe som knekker det her!! Var på danmarksbåten i helga, og da fikk jeg anbefalt denne så jeg kjøpte den! Foreløpig så bruker jeg opp noen rester jeg har liggene av noe ansiktsvann fra Bioterm og krem+olje fra Decleor (skikkelig mix). Men når dette går tomt lurer jeg på om jeg skal kjøpe ansiktsvann or krem fra Clinique også, eller om det er noe annet som er bedre.. Noen som har noen kloke ord
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Kviser er noe dritt. Rett og slett. Heldigvis har jeg det slik som du hadde tidligere, jeg har aldri hatt noe problemer med det.. Har brukt en krem fra Clinique, husker ikke helt hva den heter nå, men den hjelper kanskje i og med at jeg ikke har hatt noe problemer? :klø:
Gjest S.S Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Likte du rensen fra Clinique og vil fortsette med den? Da burde du kanskje kjøpe toner og kremer også i merket. Selv bryr jeg meg ikke om det...Har rens fra Dermalogica,toner fra Dr H og kremer fra Clinique og Declor. Om du har uren hud som allikvel trenger litt fukt kan jeg anbefale "den gule kremen"; Dramatically Different Gel-tror jeg den heter. Jeg brukte den for en stund siden da jeg hadde litt mer uren hud. Likter ikke rensen fra Clinique. Har ikke prøvd noe toner derfra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå