Gå til innhold

Erfaring med kattnakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på heldressene og regnklærne. Hvordan er de i kvalitet? Er til barn 18 mnd. 

Anonymkode: a2ca1...0a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er kjempefornøyd og jeg kjenner mange barnehageansatte som sier at kattnakken sine produkt er veldig gode 👍

Anonymkode: 33999...fc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er superfornøyde! Brukt til alle tre på 9, 6 og 4. topp kvalitet som holder en tørr og varm (har brukt foret variant om vinteren)

Anonymkode: b6283...9b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil det beste regntøyet! Har kun det til mine barn. Hilsen tidligere barnehageansatt. 

Anonymkode: 92802...0bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er disse i str? 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd. Vinterregndressen er super til kalde våre dager høst/vinter/vår. Syns de er vanlige i størrelsen. 

Anonymkode: c7a84...1e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er disse i str? 

De er romslige :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er romslige :)

Hvis jeg kjøper til en som bruker 80-86, blir helårsdressen veldig stor i 92?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg kjøper til en som bruker 80-86, blir helårsdressen veldig stor i 92?

Ville gått for 86.

Gutten vår på 3,5år sluttet nettopp å bruke regntøyet i str.92. Datteren vår på 1år har en helårsdress i str.86 som er alt for stor foreløpig, og hun bruker str.80 nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville gått for 86.

Gutten vår på 3,5år sluttet nettopp å bruke regntøyet i str.92. Datteren vår på 1år har en helårsdress i str.86 som er alt for stor foreløpig, og hun bruker str.80 nå. 

Ok, takk for svar 🙂

• Liker 1
Skrevet

Veldig god kvalitet. Har også kjøpt brukt, som har holdt til våre uten nevneverdig slitasje. Ville gått ned i str framfor opp. Vi brukte f.eks 92 da barnet ellers brukte 98 i str, så de er veldig romslige.

AnonymBruker
Skrevet
Rosa Dartle skrev (22 minutter siden):

Veldig god kvalitet. Har også kjøpt brukt, som har holdt til våre uten nevneverdig slitasje. Ville gått ned i str framfor opp. Vi brukte f.eks 92 da barnet ellers brukte 98 i str, så de er veldig romslige.

Takk 🙂Har kjøpt og bestilt i 86 nå. Var litt i tvil om de kommer til å bli litt liten. Men dressen jeg kjøpte var så og si utsolgt i alle str nå, og fant kun en i 86 og en i 92 igjen. Så nå håper jeg bare at den passer. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Beste regntøyet vi har hatt! Opplever det som romslig i størrelsen. Her brukte jentungen settet i str 128 i 2 sesonger, første sesongen var det litt stort, mens andre sesongen var det akkurat passet. Hun brukte da str 134/140 i klær. Har bestilt i str 134 i år.

Anonymkode: f7b31...42a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd. Første regntøyet han hadde var kattnakken heldress. Har prøvd andre merker som Helly Hansen, Skogstad, Reflex og Pop men gikk tilbake til Kattnakken 🙂

Anonymkode: 7c127...22d

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke kvaliteten er noe å skryte av akkurat , i tillegg er de elendig på kundeservice 

Anonymkode: 22bb0...1d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Veldig fornøyd. Første regntøyet han hadde var kattnakken heldress. Har prøvd andre merker som Helly Hansen, Skogstad, Reflex og Pop men gikk tilbake til Kattnakken 🙂

Anonymkode: 7c127...22d

Jeg har bestandig vært fornøyd med Helly Hansen, da spesielt til voksne. Men mulig de har endret plaggene nå..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Synes ikke kvaliteten er noe å skryte av akkurat , i tillegg er de elendig på kundeservice 

Anonymkode: 22bb0...1d8

Kjøpte ikke via de da, men en annen nettside. Håper jeg blir fornøyd. Hvorfor har ikke du vært fornøyd med kattnakken?

AnonymBruker
Skrevet

Superfornøyd! 

Vi bruker str 98 til en som bruker 92/98, passer bra. 

Anonymkode: 07552...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...