Gå til innhold

Så Helthjem-budet samarbeider med kriminelle...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg velger aldri hjemlevering hvis det ikke er posten som leverer. De andre har ikke nøkkel til ytterdøren og inn til postkassene.

Jeg stoler så lite på folk at jeg enten vil ha pakken levert i min låste postkasse eller hente den selv på utleveringssted.

Anonymkode: 680a8...e2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

UPS har jeg også god erfaring med fra utandet.

Samme her. Mine pakker som hadde UPS som transportør, ble levert på mitt nærmeste Posten utleveringssted. Det ser ut til at UPS og Posten har et samarbeid.

Anonymkode: 15202...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg velger aldri hjemlevering hvis det ikke er posten som leverer. De andre har ikke nøkkel til ytterdøren og inn til postkassene.

Jeg stoler så lite på folk at jeg enten vil ha pakken levert i min låste postkasse eller hente den selv på utleveringssted.

Anonymkode: 680a8...e2f

Jeg velger bare dem som gir mulighet til å hente selv på utleveringssted 

Anonymkode: af9ae...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Posten er vel ikke akkurat tyverifri sone de heller. Jeg bestiller en del varer fra nettapotek, og rundt to tredjedeler av pakkene jeg mottar er halvveis åpnet når jeg mottar de. Nok åpnet til at man kan lese hva som står på etikettene på pakkene. Nå bestiller jeg kun medisiner ingen andre har noe nytte av, men det er vel tydelig nok at noen har sjekket nettopp det og at jeg muligens ikke ville fått pakkene mine dersom jeg bestilte pakker med misbrukerpotensiale. Tilfeldigvis blir akkurat de samme pakkene endret fra pakke med sporing til brevpost uten sporing etter å ha blitt scannet for videresending ut av terminalen på Lørenskog. Dermed hadde ingen kunnet spore hvor i systemet de forsvant/ble stjålet heller.  

Anonymkode: 1852f...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med Hetlhjem. Jeg kommer til å fortsette å bruke de så lenge jeg ikke opplever problemer flere ganger. Synes det er tryggere enn posten på det området at du får beskjed om at pakken er hentet og levert, og at de har ansvar for pakken etter den blir plukket opp. Da kan ikke kjøper prøve å svindle deg med å si at pakken ikke kom. Noe de altså kan forsøke om det sendes med Posten uten sporing.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cuntzilla skrev (13 timer siden):

Nei. Helt Hjem eies av Schibsted, Amedia og Polaris som slo sammen levering av aviser.

Postnord er et helt annet logitstikkfirma, de er vel svenske.

Her jeg bor samarbeider Helt Hjem med PostNord. Jeg solgte noe på Finn og kjøper ville at jeg sendte med Helt Hjem. Måtte levere inn pakka på et PostNord utleveringssted, de hentet ikke i postkassa her. 

Anonymkode: 9b3be...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hele tjenesten er jo idiotisk, nok en ting vi ikke trenger.

Så har du et problem: hvem som utfører den. Sosial dumping, gjerne en innvandrer som knappt kan norsk.

Anonymkode: d75ad...892

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Her jeg bor samarbeider Helt Hjem med PostNord. Jeg solgte noe på Finn og kjøper ville at jeg sendte med Helt Hjem. Måtte levere inn pakka på et PostNord utleveringssted, de hentet ikke i postkassa her. 

Anonymkode: 9b3be...78b

Det stemmer at de samarbeider. Men Postnord eier ikke Helthjem :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hurra for privatisering..

Anonymkode: 9d02a...502

Nei, det er definitivt pga naive AP. Han som stjal var jo østeuropeer, ser for meg at de holder på i gjenger (dette kan umulig være en person alene). Veldig lignende opplevelser jeg har hatt dessverre, tillitsnasjonen Norge rakner

Anonymkode: d83e1...3dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hele tjenesten er jo idiotisk, nok en ting vi ikke trenger.

Så har du et problem: hvem som utfører den. Sosial dumping, gjerne en innvandrer som knappt kan norsk.

Anonymkode: d75ad...892

....sier en som skriver «knappt» 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

....sier en som skriver «knappt» 🤣

Du bør ikke gå løs på sånne små skrivefeil, for alt du vet har vedkommende dysleksi

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Postnord har klart å "miste" mac’en jeg sendte med helthjem. Så ja det er mye tyverier ute å går, tviler ikke et sekund på det. Den ble garantert stjålet av en arbeider eller noen som sammarbeider. Ingen grunn til å miste en pakke ellers. Postnord og helthjem er bare idiotisk hele greia. Vanskelig å få erstatning også!

Anonymkode: 86b29...0e2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Privatiseringen av post kan brenne i helvete. 

Anonymkode: 7aaf6...4e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

little fairy skrev (15 timer siden):

Står vel helt hjem på bilene? Da kan man jo bare holde utkikk og følge etter. 

Her er det avisbud som leverer helt hjem, privatbiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du bør ikke gå løs på sånne små skrivefeil, for alt du vet har vedkommende dysleksi

Nei, ikke sant...Fordi å gå løs på innvandrere som «knapt kan norsk» er helt ok, ja? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber bla med utsending av Helthjem pakker. 
Det er avisbud som hver dag får med seg pakker for utlevering . Alle pakker blir registrert i forhold til antall og deres budbøker . 
Det har blitt mye strengere nettopp pga svinn.  Viktig å melde fra om uteblitt levering . 
Det sier seg sjøl at om et bud som stadig får tilbakemelding om at de ikke har levert pakkene som avtalt vil få problemer . 
Og om noen kjører bak og plukker opp etter hvert som det blir levert, har enten en «avtale» med budet eller så er det spaning som ligger bak. 
Det blir i hvertfall tatt tak i der vi holder til .

De avisbudene dom vil beholde jobbene sine følger reglene og sier garantert i fra hvis de føler seg utsatt 

Anonymkode: 6f1b6...0de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke sant...Fordi å gå løs på innvandrere som «knapt kan norsk» er helt ok, ja? 

Men, det er jo sant at det er endel østeuropeere i postnord? Det må jo være lov å si det, slutt og ta alt i verste mening. Alt er ikke ment slemt. Blir så sliten av deg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men, det er jo sant at det er endel østeuropeere i postnord? Det må jo være lov å si det, slutt og ta alt i verste mening. Alt er ikke ment slemt. Blir så sliten av deg

det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og?? Snakker alle øst-europeere dårlig norsk? Helt feil og fordomsfullt. Spesielt morsomt at det kommer fra folk som selv skriver med feil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og?? Snakker alle øst-europeere dårlig norsk? Helt feil og fordomsfullt. Spesielt morsomt at det kommer fra folk som selv skriver med feil. 

Selvfølgelig er det ikke EN REGEL som gjelder alle østeuropeere, folk er ulike. Slutt og prøv og sett folk i bås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...