AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 https://www.tv2.no/a/13919195/ Meget besynderlig dette. Hva er sjansen for at tyven stjeler pakken under 10 min etter den har blitt levert? Her kjenner nok budet og tyven hverandre. Egentlig ganske smart opplegg de har. Men de gjør ting litt for åpenbart. Nei, takker meg til Posten jeg 😊 Anonymkode: 02961...9a3 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://www.tv2.no/a/13919195/ Meget besynderlig dette. Hva er sjansen for at tyven stjeler pakken under 10 min etter den har blitt levert? Her kjenner nok budet og tyven hverandre. Egentlig ganske smart opplegg de har. Men de gjør ting litt for åpenbart. Nei, takker meg til Posten jeg 😊 Anonymkode: 02961...9a3 Er det mulig å hacke seg inn og se hvilke pakker (og avsender, noe som kan gi indikasjon på innholdet i pakken) og til hvilke adresser budet skal den enkelte natten? Kan kriminelle ha gjort noe slikt? Anonymkode: 15202...6c7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): https://www.tv2.no/a/13919195/ Meget besynderlig dette. Hva er sjansen for at tyven stjeler pakken under 10 min etter den har blitt levert? Her kjenner nok budet og tyven hverandre. Egentlig ganske smart opplegg de har. Men de gjør ting litt for åpenbart. Nei, takker meg til Posten jeg 😊 Anonymkode: 02961...9a3 Verken posten, postnord eller andre sånne firmaer er bedre... det er tyverier i alle firmaene! Anonymkode: 661ff...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Savner gode gamle Posten. Da den var rask og pålitelig. Anonymkode: 7aaf6...4e1 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verken posten, postnord eller andre sånne firmaer er bedre... det er tyverier i alle firmaene! Anonymkode: 661ff...b1f Aldri hørt om at noen i posten har stjålet noe. Der er det viktig med plettfritt rulleblad! Anonymkode: 4ae00...c60 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Bye Bye Tillit, det var kjekt så lenge det varte, men nå må vi joine resten av verden. Anonymkode: eb186...b6a 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det mulig å hacke seg inn og se hvilke pakker (og avsender, noe som kan gi indikasjon på innholdet i pakken) og til hvilke adresser budet skal den enkelte natten? Kan kriminelle ha gjort noe slikt? Anonymkode: 15202...6c7 Ockhams barberkniv Anonymkode: 02961...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Savner gode gamle Posten. Da den var rask og pålitelig. Anonymkode: 7aaf6...4e1 Posten eksisterer da fremdeles? Anonymkode: 15202...6c7 3
Cuntzilla Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det mulig å hacke seg inn og se hvilke pakker (og avsender, noe som kan gi indikasjon på innholdet i pakken) og til hvilke adresser budet skal den enkelte natten? Kan kriminelle ha gjort noe slikt? Anonymkode: 15202...6c7 Trenger vel ikke hacke, man kan jo bare legge seg bak bilen. Er det ikke avisruta til Schibsted? Så de kjører faste ruter. Men man trenger vel uansett ikke være en mesterhjerne for å spane på eller følge etter en budbil. Tror ikke de kjenner hverandre som TS tenker, hvem vil være det Helt Hjem-budet hvor alle pakkene forsvinner hver gang de kjører ruta? Jaja, folk er jo idioter så hvem vet, men da er du bra dum. Du vil jo bli mistenkt med en gang. Endret 4. april 2021 av Cuntzilla 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Har også blitt frastjålet pakker fra postkassen to ganger. Begge ganger med Postnord. Aldri med Posten... Anonymkode: 87406...52a 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Posten eksisterer da fremdeles? Anonymkode: 15202...6c7 Men ikke som gode gamle Posten. Du vet, denne Posten: Anonymkode: 02961...9a3 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Cuntzilla skrev (2 minutter siden): Trenger vel ikke hacke, man kan jo bare legge seg bak bilen. Er det ikke avisruta til Schibsted? Så de kjører faste ruter. Men man trenger vel uansett ikke være en mesterhjerne for å spane på eller følge etter en budbil. Tror ikke de kjenner hverandre, hvem vil være det Helt Hjem-budet hvor alle pakkene forsvinner hver gang de kjører ruta? Jaja, folk er jo idioter så hvem vet, men da er du bra dum. Du vil jo bli mistenkt med en gang. Jo, men den som eventuelt følger etter bilen må jo ganske nær budet for å se hvilken postkasse budet legger pakken i. Hvis dette skjer flere ganger med samme bud, er det merkelig hvis budet ikke legger merke til at hen blir iakttatt av en slik person. Anonymkode: 15202...6c7 5
Cuntzilla Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, men den som eventuelt følger etter bilen må jo ganske nær budet for å se hvilken postkasse budet legger pakken i. Hvis dette skjer flere ganger med samme bud, er det merkelig hvis budet ikke legger merke til at hen blir iakttatt av en slik person. Anonymkode: 15202...6c7 Ja, du har et poeng der. Det virker bare så dumt, men det er jo mange dumme tyver. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Savner gode gamle Posten. Da den var rask og pålitelig. Anonymkode: 7aaf6...4e1 Hurra for privatisering.. Anonymkode: 9d02a...502 7
ShivaSol Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Har mistet to pakker fra Helthjem selv. Etter det så gadd jeg ikke mer. Postnord har også irritert meg noe så vanvittig at jeg helst styrer unna. Posten er helt ok, men de hadde mye bedre kundeservice for noen år tilbake. Den som ligger på plass nummer en er porterbuddy. Porterbuddy har rask leveranse, leverer utenfor dørstokken til og med i boligblokk, sier ifra med god margin dersom det skulle være forsinkelser og budet er alltid svært høflig. Som regel er porterbuddy billigere enn de andre leverandørene også. Syntes dette med Helthjem er meget mistenksomt. Skulle som flere sier her nesten tro at det var et samarbeid mellom flere parter. Vi lever i en verden som er mørkere enn det man kan se med det blotte øye. 6
little fairy Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 Står vel helt hjem på bilene? Da kan man jo bare holde utkikk og følge etter. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 Cuntzilla skrev (26 minutter siden): Trenger vel ikke hacke, man kan jo bare legge seg bak bilen. Er det ikke avisruta til Schibsted? Så de kjører faste ruter. Men man trenger vel uansett ikke være en mesterhjerne for å spane på eller følge etter en budbil. Tror ikke de kjenner hverandre som TS tenker, hvem vil være det Helt Hjem-budet hvor alle pakkene forsvinner hver gang de kjører ruta? Jaja, folk er jo idioter så hvem vet, men da er du bra dum. Du vil jo bli mistenkt med en gang. little fairy skrev (2 minutter siden): Står vel helt hjem på bilene? Da kan man jo bare holde utkikk og følge etter. Så hvorfor skjer ikke dette med Posten og Postnord da? Nei, det er nok samarbeid mellom budet og kompisen hans. Anonymkode: 02961...9a3 3
little fairy Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor skjer ikke dette med Posten og Postnord da? Nei, det er nok samarbeid mellom budet og kompisen hans. Anonymkode: 02961...9a3 De pleier vel å legge i postkassen eller levere til nærmeste post i butikk om det ikke er plass? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri hørt om at noen i posten har stjålet noe. Der er det viktig med plettfritt rulleblad! Anonymkode: 4ae00...c60 Nåvel.. https://e24.no/naeringsliv/i/nge5L5/posten-ansatt-siktet-for-omfattende-bankkort-tyveri Anonymkode: 8af26...d2c 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri hørt om at noen i posten har stjålet noe. Der er det viktig med plettfritt rulleblad! Anonymkode: 4ae00...c60 https://www.p4.no/nyheter/posten-ansatt-domt-for-a-ha-stjalet-pakker/artikkel/714408/ Anonymkode: 8af26...d2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå