AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 I dag gadd vi rett og slett ikke å lage middag og bestilte takeaway fra en lokal italiensk restaurant vi er stamgjester på. Da jeg hentet maten reagerte jeg på at prisen var ca 50 kr mer enn jeg har betalt for samme bestilling flere ganger tidligere. Jeg spurte om det hadde vært en prisøkning og fikk beskjed om at prisen var høyere siden det er helligdag i dag. De hadde visst opplyst om "helligdagstillegget" på Facebook-siden sin. Det var ikke en stor sum, så jeg betalte og kranglet ikke på det, men jeg må innrømme at jeg synes det var en merkelig ting som jeg aldri har opplevd tidligere. Utover at restauranter på 17-mai gjerne har en begrenset meny med høyere priser enn normalt. Har andre opplevd noe lignende? Anonymkode: fe3ce...f5c 2
Snurrepurre Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Aldri opplevd 😅 greit å unngå tilbud på disse dagene - men påslag? 😬 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Jeg hadde sagt nei. Prinsipp. Anonymkode: de56f...05c 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Nei, det har jeg aldri hørt om. Det burde de ha kalkulert for i de vanlige prisene sine. Anonymkode: 59909...24f
PetterKanin Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Noen gjør det slik. Helt greit om det opplyses om i lokalet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 HAHAHA HVA I ABSOLUTT FUCK?!?!?🤣 IKKE NORMALT!!!😂 Anonymkode: 66746...2aa 1
little fairy Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Burde stå riktig pris. Men samtidig, de måtte jo jobbe hellidag for å lage mat til deg. Så jeg ville ikke brydd meg mer med det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: HAHAHA HVA I ABSOLUTT FUCK?!?!?🤣 IKKE NORMALT!!!😂 Anonymkode: 66746...2aa Klikk litt mer da? Anonymkode: d321b...d33
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klikk litt mer da? Anonymkode: d321b...d33 Nei for faen ro deg ned a🤪 Anonymkode: 66746...2aa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Villedende markedsføring, og ulovlig. Burde meldt dem Anonymkode: 98c3f...66a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Helt greit, arbeidskraften er jo svindyr disse dagene. Men det lå opplyses om på en måte at det ikke kan unngås å ses. Anonymkode: d155e...ed7 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Bestemmer de ikke selv prisene sine, da? Er jo ikke som om de er lovpålagt å ha enkelte priser. Da kunne man like gjerne saksøkt bensinstasjoner eller Deli Di Luca. Anonymkode: 7e96e...3c6 3
PetterKanin Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Villedende markedsføring, og ulovlig. Burde meldt dem Anonymkode: 98c3f...66a Hvor er den villedende markedsføringen? Endret 5. april 2021 av PetterKanin 3
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 little fairy skrev (14 timer siden): Burde stå riktig pris. Men samtidig, de måtte jo jobbe hellidag for å lage mat til deg. Så jeg ville ikke brydd meg mer med det. Det er vel noe bedriften må regne inn i det de selger hele året? Er ikke dyrere maten rundt den tiden strømregningen skal betales heller?
PetterKanin Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (3 minutter siden): Det er vel noe bedriften må regne inn i det de selger hele året? Er ikke dyrere maten rundt den tiden strømregningen skal betales heller? Det er helt opp til bedriften hvordan de ønsker å gjøre dette. Så lenge bedriften opplyser riktig pris så er det helt greit å ta et slikt tillegg.
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Det er helt opp til bedriften hvordan de ønsker å gjøre dette. Så lenge bedriften opplyser riktig pris så er det helt greit å ta et slikt tillegg. Det tyder på dårlig forretnings drift. Som TS sa, dette er stamrestauranten deres, hun gikk ikke i på nettet for å se hva dem ville ha, menyen kan dem sikkert i hode. Hvorfor opplyste ikke restauranten om pris økning grunnet helligdag?
PetterKanin Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Det tyder på dårlig forretnings drift. Som TS sa, dette er stamrestauranten deres, hun gikk ikke i på nettet for å se hva dem ville ha, menyen kan dem sikkert i hode. Hvorfor opplyste ikke restauranten om pris økning grunnet helligdag? Tipper TS trippet innom eller ringte og bestilte uten å spørre om pris eller se på prislisten.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 Det unner vi dem i disse dagar, der dei kjemper med nebb og klør for å holde hodet over vannet og unngå konkurs. Eg hadde betalt det med glede og latt være å bli smålig! Anonymkode: d262b...83f 2
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Tipper TS trippet innom eller ringte og bestilte uten å spørre om pris eller se på prislisten. Ja selvfølgelig, TS handler der ofte og ver hvor mye det koster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå