Gå til innhold

Rare lyder i overetasjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd i denne leiligheten i noen måneder nå og begynner å bli bekymret for at alt er som det skal være hos naboen i etasjen over. Hører stadig tramping/løping og kraftige dunkelyder gjennom hele dagen, gjerne til langt på natt. Hører også høylytte stemmer og lyder. Vil ikke prøve å definere hva slags lyder i og med at jeg ikke helt kan sette fingeren på noe. Men for å være ærlig kan det høres ut som at det er noen som blir utsatt for vold, og jeg er livredd for at jeg kan ha rett. Hva skal jeg gjøre? Kontakte politiet?

Anonymkode: dca91...84e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet og forklar så får de ta en avgjørelse på om de undersøker mer eller ikke. Da har du iallefall gjort ditt

Anonymkode: 71f6b...518

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har bodd i denne leiligheten i noen måneder nå og begynner å bli bekymret for at alt er som det skal være hos naboen i etasjen over. Hører stadig tramping/løping og kraftige dunkelyder gjennom hele dagen, gjerne til langt på natt. Hører også høylytte stemmer og lyder. Vil ikke prøve å definere hva slags lyder i og med at jeg ikke helt kan sette fingeren på noe. Men for å være ærlig kan det høres ut som at det er noen som blir utsatt for vold, og jeg er livredd for at jeg kan ha rett. Hva skal jeg gjøre? Kontakte politiet?

Syntes grunnlaget er litt for vagt. Vold varer ikke hele dagen og til langt på natt, men ville vært mer isolerte hendelser i tid. Kanskje er det veldig lytt hos deg? 

AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (Akkurat nå):

Syntes grunnlaget er litt for vagt. Vold varer ikke hele dagen og til langt på natt, men ville vært mer isolerte hendelser i tid. Kanskje er det veldig lytt hos deg? 

Ja, mente mer at det kan oppstå til alle døgnets tider... men kan vare veldig lenge i strekk også.

Skrevet

Still deg utenfor ytterdøra og hør om du kan høre mer der kanskje? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lytt ved døra deres.

Legg et glass mot taket og lytt. Ta opp lyden så du har bevis.

Ring politiet om du er oppriktig redd for at noe kriminelt skjer.

Spør naboer om de hører noe.

Anonymkode: 98b92...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvem og hvor mange som bor der? Har personen barn som bor der? I noen hus er det veldig lytt og det høres veldig godt når barn springer og kaster ting i gulvet o.l.

Anonymkode: f34b6...13f

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett de som bor der noen gang ? 
Leiligheter kan brukes til mye rart, derfor jeg spør. Naboleiligheten vår så vi alltid ryggen på en eller flere personer som smatt inn hvis vi kom inn hoveddøren nede eller inn til leiligheten vår, men vi så aldri ansiktet på de som bodde der. En dag etter et års tid så kom det en hyggelig ung fyr ut derfra som hilste. Så sa jeg: Hei! Så hyggelig. Aldri sett deg her før, men er det du som er naboen ? 
han svarte og sa at han eier leiligheten, men den har vært leid ut til en dame i 2 år. Henne leverte oppsigelse og da han spurte om å komme å ta bilder i leiligheten var det bare å låse seg inn i følge henne, fordi henne var bortreist. Der var det bare en seng og et skrivebord. Ikke noe tegn til at noen har bodd der eller bor der. 
Han synes alt var like merkelig som meg.

Men prøv å Finn ut av hvem de er, lytt mot taket ditt. 

Anonymkode: 31e09...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...