Gå til innhold

Imorgen skal jeg møte barna hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gruegleder meg litt. Hva forventes av meg som pappas kjæreste?  Skal jeg føre samtalen eller bare gi barna ta den tiden de trenger ? De er to ganske stille gutter som man må dra ord ut av. 

Jeg har ikke barn selv og vi har ingen ønsker om å flytte sammen før om noen år. Ikke ønsker jeg å ta mors plass heller, eller ha mer enn nødvendig ansvar for barn. Vi er enige om dette.  Vi har vært sammen i nesten to år men dette er første gang jeg møter barna på 11 og 13. Mor er veldig negativ til dette og har etter det jeg hører sagt en del stygt om meg. De gikk fra hverandre 6 år før jeg kom inn i bildet. Men to andre kvinner har forlatt samboer pga hans eks. Lang historie 

Anonymkode: 37e55...99d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å vær avslappet og la samtalen gli, det er ikke sikkert de sier så mye i starten, men håper det blir et fint møte! Lykke til 💛

Anonymkode: e62ee...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Prøv å vær avslappet og la samtalen gli, det er ikke sikkert de sier så mye i starten, men håper det blir et fint møte! Lykke til 💛

Anonymkode: e62ee...ef4

Tusen takk 😊 De sier ganske lite til foreldre og andre voksne også. Jeg er ikke så vant til barn 

Anonymkode: 37e55...99d

Skrevet

Ryddet for avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Dette går fint. Still enkle spørsmål og vær nysgjerrig og varm. Dere trenger ingen lang og dyp samtale nå, men å få dem til å føler at du er interessert i dem og ikke bare pappaen er en god idé. 

Jeg har møtt pappas nye kjærester flere ganger, og det viktigste er at man føler seg ønsket. 

Anonymkode: 14d17...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...