Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forelsker meg bare i nerder, men jeg vil anse meg som en basic jente. Ingen spesielle interesser, trener, ser serie og liker kos. 
Ser for meg at nerder vil ha noen like smarte som de. Jeg er bare kjærlig, kvinnelig og omsorgsfull. Er det nok tror dere?

Anonymkode: 496bd...55c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forelsker meg bare i nerder, men jeg vil anse meg som en basic jente. Ingen spesielle interesser, trener, ser serie og liker kos. 
Ser for meg at nerder vil ha noen like smarte som de. Jeg er bare kjærlig, kvinnelig og omsorgsfull. Er det nok tror dere?

Anonymkode: 496bd...55c

Nerder vil, som alle andre, ha pene jenter. Er du kjærlig, kvinnelig og omsorgsfull i tillegg er det nok bare et pluss. 

Anonymkode: f4d83...e65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en grunnleggende jente?

Men nei, det er ikke sånn at "nerder" (hva nå enn du legger i det ordet) må ha kjempesmarte partnere.

Men aller viktigst: Alle mennesker er individer, det er helt meningsløst å generalisere i så store grupper. Det én "nerd" digger vil en annen "nerd" hate.

Anonymkode: fd2e7...896

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

For mange nerder (ikke alle) er det viktigste at du er av det motsatte kjønn.

Nei, for å være litt seriøs: I de fleste tilfellene kommer du nok langt med kjærlig, kvinnelig og omsorgsfull.

• Liker 1
Skrevet

kjærlighet og kos, men vær forbredt på at han er mer glad i nerde ting enn i deg

Skrevet

Så lenge han får ha star wars figurer og Lego i stua, er han bok fornøyd 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, spektralkatt said:

Så lenge han får ha star wars figurer og Lego i stua, er han bok fornøyd 😄

Du glemte My Little Pony. :duskedame:

Anonymkode: 551ca...64d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...