Romantisk Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Vil så gjerne lage en Scrapbook som gjestebok, hvor vi i ettertid kan ha alle de uformelle bildene, men hvordan finner jeg slike Scrapbøker som jeg kan tilpasse?????? Er ikke helt god på akurat dette.....
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Hvor bor du? Du finner tips til Scrapbooking i de fleste seriøste bokhandlere og fotobutikker. Er masse utstyr i de fleste bokhandlere hvis du bare spør, vil nok betjeningen hjelpe deg. Har selv god erfaring med PaperShop og Preus Foto.
Romantisk Skrevet 28. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2005 Bor nå i Oslo. Jeg skal se litt på de to som du har erfaring med! Hvor ligger de???
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Hm.. Vet ikke helt hvor Preus foto har butikker, men PaperShop har i allefall på Krokstadsenteret i Drammen, Liertoppen kjøpesenter og i Sarpsborg. Hvis ikke har de en nettbutikk, www.mamut.com/papershop (er det lov til å skrive link her??). Vet ikke helt hvordan den er, men der finner du i allefall litt tips. Prøv også www.scrapbooking.no
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Vi skal bruke ein ringperm som vi dekorerer sjølve (eg skal sy trekk til den), og så skal vi bruke svarte foto-ark inni. Blir ganske stilig.
Gjest *kosejoker* Skrevet 29. august 2005 #6 Skrevet 29. august 2005 Pleier å bli ganske stilig det, veslo Også bruke sølv eller hvit å skrive med, det blir finest Lykke til!
Romantisk Skrevet 29. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2005 Takk for tipsene!!! Disse skal jeg sjekke ut!!!
Catzy Skrevet 30. august 2005 #9 Skrevet 30. august 2005 (endret) Her kan du finne en del fint. De holder til i nærheten av SmartClub i Oslo. http://www.scraphandleren.no/ Catzy Endret 30. august 2005 av Catzy
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 Jeg fant en kjempefin en på Binders jeg!!!
Gjest Gitte Skrevet 31. august 2005 #11 Skrevet 31. august 2005 Bikuben på Strømmen. Scrapbookbutikk... litt dyrt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå