Gå til innhold

Hvor finner jeg Scrapbook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne lage en Scrapbook som gjestebok, hvor vi i ettertid kan ha alle de uformelle bildene, men hvordan finner jeg slike Scrapbøker som jeg kan tilpasse??????

Er ikke helt god på akurat dette.....

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

Hvor bor du? Du finner tips til Scrapbooking i de fleste seriøste bokhandlere og fotobutikker. Er masse utstyr i de fleste bokhandlere hvis du bare spør, vil nok betjeningen hjelpe deg. Har selv god erfaring med PaperShop og Preus Foto. :)

Skrevet

Bor nå i Oslo. Jeg skal se litt på de to som du har erfaring med! Hvor ligger de???

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Hm.. Vet ikke helt hvor Preus foto har butikker, men PaperShop har i allefall på Krokstadsenteret i Drammen, Liertoppen kjøpesenter og i Sarpsborg. Hvis ikke har de en nettbutikk, www.mamut.com/papershop (er det lov til å skrive link her??). Vet ikke helt hvordan den er, men der finner du i allefall litt tips. Prøv også www.scrapbooking.no :)

Skrevet

Vi skal bruke ein ringperm som vi dekorerer sjølve (eg skal sy trekk til den), og så skal vi bruke svarte foto-ark inni. Blir ganske stilig. :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Pleier å bli ganske stilig det, veslo :) Også bruke sølv eller hvit å skrive med, det blir finest ;) Lykke til!

Skrevet

Takk for tipsene!!! Disse skal jeg sjekke ut!!!

Skrevet

Bikuben på Strømmen. Scrapbookbutikk... litt dyrt der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...