Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Psykisk påkjenning for hvem? De som søker og kanskje kommer inn i en av de beste landene i verden? Eller pårørende som søker og må vente på svar?

Jeg vet ikke om du vet, men de fleste som leser min kommentar nå savner sin familie, venner og jobb fordi vi lever i en pandemi. Den «stor psykisk påkjenning»  du beskriver er ingenting i forhold til hva de fleste opplever akkurat nå.  

Anonymkode: 0a14e...213

Så du kunne tenke deg leve uten din mann i 30 måneder. Da er du ikke glad i mannen din. 

Anonymkode: 9d769...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både menn og damer går fem på og gifter seg med lykkejegere som vil til verdens beste land Norge. 

Etter ett par år skiller de seg og staten sitter igjen med en ubrukelig innvandrer som vi andre skattebetalerne må gå på resten av livet. 

Anonymkode: 908c7...e95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Både menn og damer går fem på og gifter seg med lykkejegere som vil til verdens beste land Norge. 

Etter ett par år skiller de seg og staten sitter igjen med en ubrukelig innvandrer som vi andre skattebetalerne må gå på resten av livet. 

Anonymkode: 908c7...e95

Mange «ubrukelige innvandrere» jobber og bidrar til samfunnet i mye større grad enn etniske nordmenn som naver 

Anonymkode: 33374...481

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

..............

Om denne tiden blir redusert til f.eks. 7-12 måneder, da er det bedre for begge parter.

Også om denne tiden ble redusert ned til seks måneder med påfølgende flere avslag?

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, latterliggjøring, brukerdebatt, innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 23.10):

Psykisk påkjenning for hvem? De som søker og kanskje kommer inn i en av de beste landene i verden? Eller pårørende som søker og må vente på svar?

Jeg vet ikke om du vet, men de fleste som leser min kommentar nå savner sin familie, venner og jobb fordi vi lever i en pandemi. Den «stor psykisk påkjenning»  du beskriver er ingenting i forhold til hva de fleste opplever akkurat nå.  

Anonymkode: 0a14e...213

Når du tråkker så hardt på andres følelses, så skjerp deg.

Hvem er du til å si at den psykisk påkjenningen er ingenting som om du har opplevd det. Ta deg sammen, og jeg blir kvalm av sånne som deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...