AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Er gravid i uke 10. sover 11-12 timer hver natt, allikevel sovner jeg hver gang jeg legger datteren vår! Er det her vanlig graviditetstrøtthet? Jeg var overhodet ikke så trøtt første gangen! I tillegg har jeg mye mer murringer i magen og strekksmerter i magen allerede. Er det vanlig med nummer to? Eller er det flere på vei, dere med erfaring? Anonymkode: 4fed5...0eb
Mango Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Helt vanlig. Var/ er sånn både med første og andre, gravid i 4 mnd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Er det du som har laget flere tvillingtråder? Har du et veldig sterkt ønske om tvillinger eller er det en sterk frykt for det kanskje? 🤭 Ønsker deg lykke til uansett hva det blir! Jeg var ekstremt trøtt andre gangen jeg var gravid. Helt vanvittig sliten hele tiden. Anonymkode: 3df0c...32e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Jeg var også veldig trøtt i første trimester da jeg var gravid med nr. to, og husker det var flere da som fortalte at de hadde hatt det på samme måte. Anonymkode: e4416...bce
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Var trøttere med nr. 2 enn med nr. 1, ja. Sovnet gjerne mens jeg satt og så barne-TV med eldste 🙈 Anonymkode: 170a0...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå