Gå til innhold

Når kjøper dere vårklær (så mye fint utsolgt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å netthandle yttertøy til jente på 5, men mange plagg er utsolgt og bare de minste størrelsene er igjen. Ute skal det snø i morgen. Hvor tidlig må man være ute?

Anonymkode: ff1cc...29c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å kikke i begynnelsen av februar, like før de fleste merker kom med vårkolleksjonen. Er nok vanlig å sikre seg sine favoritter tidlig, om en er interessert i barneklær og opptatt av utseendet på klærne.

Anonymkode: f1fc8...5b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være at det faktisk ikke har kommet inn enda, og derfor blir stående som utsolgt. Følg med å se...

Anonymkode: ded79...b5d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper klær en sesong før når det er salg. Om de trenger noe nytt kjøper jeg det når behovet melder seg. Jeg har aldri opplevd at jeg ikke får tak i riktige klær til barna mine fordi de er utsolgt.

Anonymkode: d1ce3...f38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte vårdress i februar. Ser at der er det bare to størrelser igjen på nett, så de har visst gått utrolig  fort!

Anonymkode: 764d4...057

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte vårdress også i februar som AB over. Det var noen størrelser igjen. April er uansett for sent - da er det mye utsolgt på nettbutikken, men du kan fortsatt finne noe i fysiske butikker. 

Anonymkode: 2bb6e...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke merker er utsolgt? Hva har dere kjøpt? 

Anonymkode: f994c...59c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte vårdress i februar. Ser at der er det bare to størrelser igjen på nett, så de har visst gått utrolig  fort!

Anonymkode: 764d4...057

Hva slags vårdress kjøpte du?

Anonymkode: 404a2...8ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte vårdress også i februar som AB over. Det var noen størrelser igjen. April er uansett for sent - da er det mye utsolgt på nettbutikken, men du kan fortsatt finne noe i fysiske butikker. 

Anonymkode: 2bb6e...ba5

Hvilken vårdress?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper så tidlig som mulig for å sikre meg det jeg liker. Elsker å kjøpe barneklær, og her går det som regel i typ. Wheat, Konges Sløjd, Mini A ture osv. I år gikk jeg for vårdress fra Wheat til jenta vår. 

Anonymkode: 4359e...9f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mye i februar da jeg har brent meg på at både de klærne og skoene jeg vil ha til barnet mitt var utsolgte i mars/april tidligere.

Anonymkode: 17e26...500

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldig dere som finner mye fint. Jeg kunne tenkt meg en del ull til lille som vokser veldig fort, bruker ull året rundt, men enten er det utsolgt eller ikke mulig å finne noe fint. Ender da å måtte bestille fra 10 ulike butikker.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Heldig dere som finner mye fint. Jeg kunne tenkt meg en del ull til lille som vokser veldig fort, bruker ull året rundt, men enten er det utsolgt eller ikke mulig å finne noe fint. Ender da å måtte bestille fra 10 ulike butikker.. 

Nøstebarn? Har aldri opplevd at de har vært utsolgt for ting som ikke var på salg. 
Vi kjøper vårdressen på sesongsalg året før vi trenger den. Hvis en av barna tar et hopp har vi en nydelig barnebutikk i byen som fører kongens sløyd, miniature og wheat, så da tar vi turen dit. (Egentlig over min prisklasse, men vi vil jo gjerne støtte opp under den fine butikken.) 

Anonymkode: a6269...655

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en ny garderobe med vårklær for noen dager siden! Masse vårklær fra zara, noe ralph lauren, wheat, babyshop osvosv. Jeg har gutt da, så vet ikke hvordan det er med jenteklær! Jeg fant hvertfall masse fint i str 86-92

Anonymkode: 3ff0d...06b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestilte en ny garderobe med vårklær for noen dager siden! Masse vårklær fra zara, noe ralph lauren, wheat, babyshop osvosv. Jeg har gutt da, så vet ikke hvordan det er med jenteklær! Jeg fant hvertfall masse fint i str 86-92

Yttertøy, vårjakke og vårdress kjøpte jeg for over 1 mnd siden da. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøper sesongklær året før (på salg), eller på finn. Det er utrolig mange som kjøper plagg fra dyre merker og så blir det ikke brukt eller ungen liker det ikke, så da selger de det på finn for en billig penge når de sesong-rydder i skap og skuffer. I februar ser jeg over det vårtøyet vi har fått tak i og vurderer om vi trenger noe mer, og så kjøper vi inn det i løpet av februar/tidlig i mars. 

Å vente til april kunne aldri falle meg inn; da er det jo alltid utsolgt overalt. 

Generelt er det aldri noe lurt å vente med å kjøpe til man faktisk trenger det «helst i går». Hverken for voksne eller barn. Dersom det kun er funksjon som teller, så får du jo alltids tak i noe, men hvis man bryr seg om kvalitet og/eller utseende også så er det smart å ligge i forkant. 

Vi er ferdige med alt unntatt joggesko til syvåringen her, og kommer ikke til å trenge å kjøpe noe mer før i september. Da kjøper vi ull osv. 

Anonymkode: 26778...e8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reima parkdress kjøpte jeg på barnihagen.no i januar. Da fikk jeg skikkelig god pris. Nå er jo alt på fullpris og utplukket. 

Anonymkode: d4346...9e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo et hav av nettbutikker, og kan ikke forstå at «alt» av vårtøy er utsolgt nå. De fleste har jo presis fått det inn. Velger man små nettbutikker med lite lager kan jeg forstå det er mindre utvalg igjen, men søk heller på de større så finnes det meste inne. 

Anonymkode: 82e96...6e9

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kjøper når de kommer ut, altså februar/mars

Anonymkode: 7458b...7a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp handler litt vår/sommer klær på nett. Fant ikke noe utsolgt annet enn ulltøy på salg. 
parkdessen hun brukte i høst passer enda, kjøper alltid stor nok så sånne plagg passer både høst og vår. 

Anonymkode: ff63d...dc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...