Gå til innhold

Sportlig aktiviteter som gjør en kvinne kåt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hevdes at noen sportlig  aktiviteter  kan gjøre en kvinne kåt,og  noen spesielle mageøvelser hos   kvinner kan  til og med   bidra  til  orgasme hos kvinner.    Undres på om det er hold i desse påstander,og  om noen kvinner HER har opplevd dette ?

•246 kvinner fortalte at de hadde oppnådd seksuell tilfredsstillelse under trening, dog uten å få orgasme.

•Rundt 40 prosent av kvinnene som hadde fått orgasme fortalte at de hadde opplevd det mer enn ti ganger.

De fleste kvinnene i studien rapporterte at de verken tenkte på sex eller fantaserte om noen under treningen. Dette ser forskerne som et tegn på at det er en ren fysisk reaksjon på treningen som finner sted.

370 undersøkes Forskerne har ikke kartlagt hvor stor andel av trenende kvinner som opplever å få såkalte «coregasmer».

Men det tok bare fem uker å rekruttere 370 kvinner til videre undersøkelser som har opplevd treningsorgasmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver med poledancing og blir litt kåt av det. Er nok fordi jeg føler meg sexy lol

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehm....

Nei, det kan jeg virkelig ikke si. Men jeg skal innrømme jeg generelt får høyere sexlyst av styrketrening.

NEI, ikke fordi menn eller underveis. Men generelt i livet. 

Anonymkode: f9dde...032

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening og yoga

Anonymkode: 77608...7b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

he he he... jeg var på første date med en kar i basseng for 2 år siden. Da ble jeg virkelig kåt når jeg så hvilken staskar jeg møtte. Fy det var hot hot hot.... aldri hatt det så morsomt i badeland før 

Anonymkode: 45206...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om dette, ts?

Anonymkode: bfbd8...2ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

he he he... jeg var på første date med en kar i basseng for 2 år siden. Da ble jeg virkelig kåt når jeg så hvilken staskar jeg møtte. Fy det var hot hot hot.... aldri hatt det så morsomt i badeland før 

Han fikk dyppet skjønner jeg;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ble det noe på dere da? Etter badeland, ikke midt i badeland? 😅

Anonymkode: 1ace9...f99

Skrevet

Vet om mange menn som blir kåte på trenningsenteret.  Kanskje er det også  noen kvinner som går regelmessig på treningsenteret å kjenner på noen  kåthet  der ?    Både menn og kvinner blir sexuelt opphisset av pene / veltrente kropper,  

AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening og svømming. Er noe med alle kroppene samtidig som jeg utfolder min egen. Også har jeg en spesiell aktivitet som endte i en vill sexopplevelse en gang. Jogging, haha. Sexen hadde egentlig ingenting med løpingen å gjøre, men hender jeg tenker på den når jeg løper, spesielt i samme området 🙈

Anonymkode: 43135...5d1

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Styrketrening og svømming. Er noe med alle kroppene samtidig som jeg utfolder min egen. Også har jeg en spesiell aktivitet som endte i en vill sexopplevelse en gang. Jogging, haha. Sexen hadde egentlig ingenting med løpingen å gjøre, men hender jeg tenker på den når jeg løper, spesielt i samme området 🙈

En eks og jeg tok oss av og til noen svette nyp i skogen på løpetur. Én gang ble vi oppdaget midt på stien.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Alterego666 said:

En eks og jeg tok oss av og til noen svette nyp i skogen på løpetur. Én gang ble vi oppdaget midt på stien.

Haha, ok. Her var det bare jeg og venninna som traff på en gammel kjenning og gjentok noe vi hadde gjort før. At det skjedde på løpetur var bare tilfeldig.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, ok. Her var det bare jeg og venninna som traff på en gammel kjenning og gjentok noe vi hadde gjort før. At det skjedde på løpetur var bare tilfeldig.

Høres spennende ut! Jeg liker at man er ferskt svett allerede når man starter. Sjansen for å bli oppdaget utendørs er også en bonus for meg.🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ble det noe på dere da? Etter badeland, ikke midt i badeland? 😅

Anonymkode: 1ace9...f99

Det ble sånn seksuell spenning med stadig å ta bort på hverandre. Husker ting som han strøk meg på rompa opp trappa til sklia, måtte klemme meg på skuldrende når jeg satt foran i den dobbel ringen...begge falt av men hva så.. ha haha..

Så var det litt klining i badstu..uten folk da selvfølgelig. Litt tjafsing her og der. Endte meg jeg dro han med i baksetet på bilen inni en parkeringsgarasje etterpå... aldri blitt så tent noen gang tror jeg. 

Er vel mest spennende date jeg noen gang har vært på. Var nok once in a lifetime.

Vi møttes faktisk flere gang i badeland etter det da. Begge syns det var digg å bade. 

AnonymBruker
Skrevet

Spinning kan gi meg deilig orgasme faktisk, men gjør det hjemme alene :) Startet med spinning på senter, var der jeg merket det nærmet seg. Spørs hvordan jeg satt på setet, etter jeg startet styrketreningen så ble det enda lettere å får orgasme på den måten. Deilig! :) Samtidig får man endorfiner av høypulstreninga..

https://www.nettavisen.no/trening/far-orgasme-mens-de-trener/s/12-95-3359695

Anonymkode: d7578...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Alterego666 said:

Høres spennende ut! Jeg liker at man er ferskt svett allerede når man starter. Sjansen for å bli oppdaget utendørs er også en bonus for meg.🙄

Ok. Vi gikk langt (bokstavelig talt) for å unngå å bli oppdaget, så var ikke det som stod i fokus her, 

AnonymBruker
Skrevet
Skybe skrev (13 timer siden):

Vet om mange menn som blir kåte på trenningsenteret.  Kanskje er det også  noen kvinner som går regelmessig på treningsenteret å kjenner på noen  kåthet  der ?    Både menn og kvinner blir sexuelt opphisset av pene / veltrente kropper,  

Ja men ikke i en setting der jeg trener. Jeg trener rundt 700 timer i året, og skulle jeg brukt tiden til å gå rundt å være kåt hadde jeg fått lite ut av treningen. Jeg er i prestasjonsmodus og vil helst være i fred. 

-Mann

Anonymkode: c04f2...e40

• Liker 1
Skrevet

Styrketrening for min del. Synes egentlig effekten kan være ganske tydelig også. Det har i tillegg gjort at jeg er mer fornøyd med kroppen min enn jeg pleide å være, og det i seg selv gjør også at jeg har mer lyst på sex. Ser frem til å kunne bruke treningssenteret igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Skybe skrev (13 timer siden):

Både menn og kvinner blir sexuelt opphisset av pene / veltrente kropper,  

Feil. Kunne ikke brydd meg mindre om kropp.

Anonymkode: 0ab15...e79

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...