AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 I kveld kom den akutte betennelsen jeg har i kjeven. Har hatt problemer med kjeven lenge, biter skjevt og dette fører til belastning på kjeveleddet. Har fått Voltaren for dette før, som har reddet meg. Men selvfølgelig får jeg dette igjen nå i påsken når alt er stengt. Jeg får kramper i kjeven, så er fryktelig smertefullt. Kjennes ut som en intens tannverk som forflytter seg. Grusomt! Har tatt MR og alt, så problemet er kjent. Kan legevakten hjelpe meg med resept? Er vel ikke åpent noen apotek heller, så har legevakten medisinen inne? Anonymkode: af689...f1f
Belima Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Legevakter skal ha medisiner som en kan få med seg til første åpningsdag på apotekene. Ring og forklar situasjonen så regner jeg med at det ordner seg for deg. God bedring.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Tror at legevakten pleier å ha noe av det mest vanlige inne, men ikke nødvendigvis slik at de kan sende med deg en hel pakke. Husker jeg så en prisliste hos legevakten i Bergen der det sto noe slikt som 39kr for 1 tablett med paralgin forte. Så tror de bare gir akkurat for det du trenger der og da for å komme deg gjennom dagen, til apotek åpner igjen. Om de har akkurat voltaren vet jeg ikke. Jeg vet ikke hva dette voltarengreiene er, og hvor ofte det gis. Fikk det da jeg opererte mandlene, men hadde aldri hørt om de før dette Anonymkode: 9b674...fea
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Jeg fikk betennelsesdempende for 1 dag hos legevakten. Anonymkode: ff084...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå