Ella Grisella Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg finner ikke min favorittparfyme noe sted, den gule Chanel Chance. Noen som vet hvor jeg fortsatt kan få tak i den?
flusa Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Ella Grisella skrev (5 minutter siden): Bare 150 ml? 😮 Det var den som kom opp når jeg googlet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Den lukter så jævlig at det er like greit om den går ut av produksjon. Det var en periode "alle" brukte denne, og mange av de kollegaer. Holdt på å dø på jobben av lukta, helt forferdelig. Lukter svette. Anonymkode: 28cd5...809
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Chance har ikke gått ut av produksjon, så alle som selger Chanel parfymer har den, bl.a. fredrik og louisa og gimle parfymeri. Chanel tillater veldig få å selge produktene deres på nett, men regner med du kan arranger klikk og hent eller kjøpe over telefon i parfymeriene jeg nevner over. Ingen av nettbutikkene i posten over er godkjente forhandlere av Chanel, så de ville jeg holdt meg langt unna. Kjøper du via forhandlere som ikke er godkjente er det ganske stor sannsynlighet for å få uekte produkt. Anonymkode: c64d7...0b5
Ella Grisella Skrevet 5. april 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den lukter så jævlig at det er like greit om den går ut av produksjon. Det var en periode "alle" brukte denne, og mange av de kollegaer. Holdt på å dø på jobben av lukta, helt forferdelig. Lukter svette. Anonymkode: 28cd5...809 😮 seriøst? Jeg synes denne parfymen lukter fantastisk.
Ella Grisella Skrevet 5. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Chance har ikke gått ut av produksjon, så alle som selger Chanel parfymer har den, bl.a. fredrik og louisa og gimle parfymeri. Chanel tillater veldig få å selge produktene deres på nett, men regner med du kan arranger klikk og hent eller kjøpe over telefon i parfymeriene jeg nevner over. Ingen av nettbutikkene i posten over er godkjente forhandlere av Chanel, så de ville jeg holdt meg langt unna. Kjøper du via forhandlere som ikke er godkjente er det ganske stor sannsynlighet for å få uekte produkt. Anonymkode: c64d7...0b5 Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Ella Grisella skrev (31 minutter siden): 😮 seriøst? Jeg synes denne parfymen lukter fantastisk. Ja, helt seriøst. Grusom på linje med Cerruti 1881 og Vanderbilt for de som husker de. Anonymkode: 28cd5...809
flusa Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Ella Grisella skrev (5 timer siden): Er denne siden ok tro? Ja,jeg har handlet derifra selv.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Min favorittparfyme også🥰 Anonymkode: a5f5e...c97
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Jeg fikk beskjed hos Kicks og Blush at Chanel har bestemt seg for å slutte å selge produktene sine i norske parfymerier for å bli litt mer eksklusive. Jeg har lett og lett, men ikke funnet den noe sted. Har også prøvd å bestille den fra Feelunique, men der har både den originale bestillingen og erstatningspakke "forsvunnet i posten". Etter 1. april dukket det også plutselig opp en "vi kan ikke sende denne varen til Norge"-tekst på produktet på nettsidene dens. Har brukt samme parfymen i over 15 år og vil ikke bytte, men aner ikke hvor jeg skal få tak i den 🤷🏻♀️ De få nettsidene jeg har funnet den får ikke varene levert fra Chanel, så stoler ikke helt på hva jeg får der, med tanke på hvor dyr parfymen er. Anonymkode: 27308...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå